اعطای اعتبار برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خسارت خشکسالی و سیل


ساعت: 15:08
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909235

تقویت صندوق توسعه دام برای حمایت از کشاورزان خرده پا روستایی و عشایر و تخصیص منابع لازم برای پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خسارت خشکسالی و سیل دو تصمیم ستاد هماهنگی اقتصادی دولت بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ستاد هماهنگی اقتصادی دولت عصر یکشنبه به بررسی نحوه حمایت از دامداران کوچک روستایی و عشایری در حوزه دام سبک پرداخت و تصمیم به تقویت منابع مالی صندوق توسعه دام برای حفظ و نگهداری دام مولد دهقانان و عشایر.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، پرداخت مطالبات دامداران از مواد اولیه دامی قبل از ارتقای یارانه ها مطرح و مقرر شد وزارت جهاد کشاورزی با همکاری وزارت جهاد کشاورزی اقدام کند. با سازمان برنامه و بودجه، تا پایان سال جاری این درخواست ها را پرداخت خواهد کرد.

نحوه پرداخت مطالبات کشاورزان بابت خسارت خشکسالی و سیل از دیگر موارد مطرح شده در جلسه یکشنبه شب ستاد هماهنگی اقتصادی کشور بود که مقرر شد سازمان برنامه و بودجه از محل منابع تامین شده اعتبارات لازم را در این زمینه تامین کند. در قانون بودجه سال 1401 بیمه کشاورزی معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید