اعطای 34 واحد غیر فعال تولیدی در ساری به شرط فوریت/در مورد منافع مردم با کسی اختلافی نداریم


ساعت: 23:53
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۱
کد خبر: 1917532

سیدمحمود حسینی پور بابیان اینکه نباید در نواحی صنعتی استان واحدهای تعطیل داشته باشیم، گفت: 34 واحد در منطقه صنعتی شماره یک ساری غیرفعال شده است که باید به فوریت مشخص شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید محمود حسینی پور در جلسه ستاد تسهیل و حذف تولید استان که در شهرک صنعتی شماره یک سوری برگزار شد، با بیان اینکه در جلسات این ستاد باید شاهد روند رو به پیشرفت باشیم و رویکرد ما به مشکلات حل مشکلات است، گفت: وی با اشاره به اینکه سیاست قاطع دولت سیزدهم چیست، خاطرنشان کرد: حل مشکل در این دولت بدون حضور مردم امکان پذیر نیست که در سایه همکاری و تعامل دولت و بخش خصوصی امکان پذیر است.

استاندار مازندران بابیان اینکه نباید در شهرهای صنعتی استان واحدهای تعطیل داشته باشیم، گفت: 34 واحد در این شهرستان غیرفعال شده است که باید با فوریت مشخص شود.

وی ادامه داد: شهرک های صنعتی متعلق به مردم است و تولید در واحدهای صنعتی باید رونق بگیرد و از سرمایه گذارانی که تمایل به فعالیت در واحدهای تولیدی دارند با پرداخت تسهیلات حمایت می کنیم تا بتوانند واحدهای تولیدی تعطیل را راه اندازی کنند.

حسینی پور با اشاره به اینکه تولید و اشتغال محور فعالیت هاست و از کسانی که در این مسیر تلاش می کنند صمیمانه حمایت می کنیم، افزود: تولید صنعتی برای مازندران مهم و اساسی است و قطعا الگوی کشت برنج و سایر محصولات در مازندران برای مازندران مهم است. زره تعمیر شده است.

این مسئول اضافه کرد: کسانی که نمی توانند واحدهای تولیدی را اداره کنند زمین هایی را که دارند پس بدهند زیرا با در اختیار گذاشتن این زمین ها در اختیار واحدهای تولیدی فعال می توان بسیاری از جوانان منتظر شغل را به کار گرفت.

حسینی پور گفت: در خصوص منافع مردم با هیچکس موافق نیستیم، همه مدیران باید برای تقویت تولید و اشتغال به وظایف خود عمل کنند.

وی گفت: مازندران در حال تبدیل شدن به قطب بزرگ گردشگری کشور است و در نظر داریم با همسایگان آبی خود به مقصد گردشگری تبدیل شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید