اعطای 50 میلیون تسهیلات هلال احمر به بیماران نیازمند/ سهم استان کرمانشاه 3 میلیارد


ساعت: 18:54
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908748

محمدباقر محمدی گفت: برای کمک به بهبود شرایط بیماری و حمایت مالی از بیماران صعب العلاج حداکثر 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد باکر محمدی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز از حمایت از بیماران خاص از سوی جمعیت هلال احمر خبر داد و اظهار داشت: برای کمک به بهبود وضعیت بیماری و حمایت مالی از بیماران صعب العلاج حداکثر 50 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: این تسهیلات برای بیمارانی است که تحت هیچ بیمه ای نیستند و هنوز وام دریافت نکرده اند.

وی با اشاره به اینکه امسال کل مبلغ اختصاص یافته به بیماران خاص و صعب العلاج بالغ بر 3 میلیارد تومان است و تاکنون 21 پرونده در این خصوص تشکیل شده است، تصریح کرد: این سازوکار دارای سود 4 درصد و اقساط ماهانه 36 است.

محمدی افزود: بیماران می توانند با داشتن مدارک پزشکی قابل قبول و صورت های مالی تایید شده به تمامی شعب هلال احمر در مرکز استان و شهرستان ها مراجعه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 6 هزار پرونده داشتیم که 75 میلیارد ریال در اختیار بیماران بی بضاعت با بیماری های خاص قرار گرفت، خاطرنشان کرد: امسال با ارائه 985 پرونده، حدود 35 میلیارد ریال اعتبار است. داده شد پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید