سهم استان کرمانشاه از تسهیلات مشاغل خانگی 340 میلیارد تومان است


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۱/۱۰
کد خبر: 1921284

امیر حمزه هزائی گفت: سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته به استان کرمانشاه 340 میلیارد تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر حمزه هزائی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد با اشاره به اینکه سازمان بسیج سنگزی در زمینه اشتغال زایی و محرومیت زدایی پیشگام است گفت: بسیج سنگزی با اعطای وام به اشتغالزایی مردم کمک می کند. و امکانات افراد واجد شرایط

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: تسهیلات 150 میلیونی بسیج برای تبدیل با نرخ سود 4 درصد سود وام و مدت بازپرداخت آن 7 سال تعیین شد. وی افزود: متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اقتصاد مقاومتی که توسط بسیج سنزنگدی طراحی شده است، ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند، گفت: حوزه های اشتغال مشاغل کوچک و خانگی و صنایع در حال گذار شامل دام و طیور، کشاورزی، صنایع انتقالی، صنایع دستی دانش بنیان و آموزش و توانمندسازی است.

خزایی خاطرنشان کرد: سهمیه تسهیلات مشاغل خانگی اختصاص یافته به استان کرمانشاه برای سال 1401 و مصوب استانداری 340 میلیارد تومان است.

وی گفت: اجرای طرح در استان از دی ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان سه ماهه اول سال آینده ادامه دارد و بانک سپه هم اکنون به عنوان بانک عملیاتی محسوب می شود.

خزاعی یادآور شد: برای ثبت نام برای دریافت شغل و تسهیلات اقتصاد مقاومتی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر می توانند به ساختمان بسیج حوزه مقاومت مراجعه و یا در سامانه https://ebsvam.ir ثبت نام کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید