اهدای 2 میلیارد تن تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی در شهرستان نور


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1837993

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اعلام کرد:

نعمت اسدی گفت: 50 نفر با اهدای 2 میلیارد تن تسهیلات خوداشتغالی و مشاغل خانگی از این تسهیلات بهره مند شدند و پیگیری موانع و مشکلات 20 نفر از فعالان و تولیدکنندگان اقتصاد مقاومتی رفع شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سید نعمت اسدی صبح امروز در رزمایش گسترده جهادگران فاطمیون که با حضور جهادگران شهرستان نور در ناحیه نور برگزار شد، با گرامیداشت سالروز بسیج سازندگی گفت: : دانش آموختگی به دستور مقام معظم رهبری در 15 اردیبهشت 1358 تأسیس شد


وی گفت: اهداف مشترک بسیج غنی سازی اوقات فراغت جوانان در عرصه کار و تلاش، کمک به دولت برای تسریع در توسعه طرح ها و طرح ها و اشتغال موقت جوانان، حمایت از مقاومت است. . توانایی کارشناسان بسیج در مسائل تخصصی و سازندگی کشور کاهش هزینه های دولت با استفاده از طرح بسیج سازندگی و … است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی سپاه شهرستان نور افزود: بسیج سازندگی مزار 32 شهید این شهرستان را ساماندهی و 34 باب منزل مددجویان امدادی و بهزیستی را ساخت، بازسازی و بهسازی کرد. کمیسیون


اسد با اشاره به اقدامات بسیج سازندگی این شهرستان افزود: با اهدای 2 میلیارد تن تسهیلات برای خوداشتغالی و مشاغل داخلی 50 نفر با پیگیری موانع و مشکلات 20 فعال و تولیدکننده اقتصاد از این تسهیلات بهره مند شدند. مقاومت حل شد.»


وی با اشاره به توزیع کمک های مومنانه در شهرستان نور گفت: 30 هزار بسته کمک های واقعی به مدت 25 ماه در 23 مرحله به اقشار آسیب پذیر اهدا شد و حضور 170 گروه جهادی در سامانه اطلس ثبت شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به دیگر اقدامات بسیج سپاه در شهرستان نور گفت: 110 طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان ایجاد، تکمیل و حمایت شده و 10 سمینار و کلاس آموزشی اقتصاد مقاومتی اجرا شده است. .


اسدی با اشاره به فعالیت بسیج سازندگی در این شهرستان خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی در برپایی هفت نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و اجرای 7 پروژه آبرسانی مشارکت و 30 منبع برای آبرسانی احداث و بهسازی کرد. خدمات بهداشتی.


وی در پایان افزود: در راستای اجرای اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، بسیج سازندگی و اقشار مرتبط پیمانکار پروژه های عمومی و دولتی محسوب می شوند و حق مبادله موافقت نامه و یا قرارداد با دستگاه های اجرایی بازگشت دارند. پروژه های عام المنفعه و کم هزینه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید