فرآیند پرداخت مجوز و تسهیلات مشاغل خانگی آسان شده است


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882307

حلاج درباره صدور مجوز مشاغل خانگی گفت: فرآیند پرداخت مجوزها و تسهیلات ساده شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، نرجس بختیار خلج مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور زنان و خانواده پیش از ظهر امروز با حضور در معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با بانوان استان خراسان جنوبی دیدار و گفتگو کرد. امور و مدیرکل امور بانوان شید استان خراسان جنوبی تصریح کرد: مسئله زن و خانواده دغدغه همه ماست.

وی افزود: کمیته ای در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی برای رسیدگی به امنیت شغلی زنان تشکیل شده است که امنیت و رفاه زنان را بررسی می کند.

مشاور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در امور خانواده و خانواده در خصوص صدور مجوز گفت: روند پرداخت مجوز و تسهیلات تسهیل شده است.

حلاج گفت: با توجه به مسائل و مشکلات مربوط به صنعت، سایت پنجره واحد راه اندازی و مسائل و مشکلات بررسی و تسهیل می شود.

وی در خصوص مشکلات مشاغل خانگی برای دریافت تسهیلات گفت: این موضوع به بانک ها مربوط می شود و استانداری خراسان جنوبی باید با بانک ها صحبت و پیگیری کند تا در پرداخت تسهیلات همکاری کنند.

مشاور وزیر تعاون کار و مراقبت های اجتماعی در مورد نوان و خانواده وی خاطرنشان کرد: مشاوره و راهنمایی شغلی برای کارآفرینان در حال پیگیری و اجراست.

حلاج درباره مشکلات زنان معلول گفت: کمیته ای برای زنان دارای معلولیت در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تشکیل و به مشکلات آنها رسیدگی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید