اعطای 500 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه به کارآفرینان یزدی

ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794136

شجاعان، مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: کارآفرینان سوارکار در صورت استخدام 10 مددجوی کمیته امداد، 500 میلیون تومان در تسهیلات کرز الحسنه دریافت خواهند کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، محمد شجاعان مدیرکل کمیته امداد استان یزد ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: هر کارآفرینی که با حمایت این نهاد 10 مددجو را استخدام کند از تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 500 میلیون تن بهره مند می شود.

وی ادامه داد: کارآفرینانی که می توانند برای اجرای طرح هدایت شغلی با کمیته پشتیبانی همکاری کنند می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر این سازمان در سراسر استان با شماره تلفن 333222213-035 تماس بگیرند.

مدیرکل کمیته پشتیبانی استان یزد گفت: توسعه همکاری با فعالان عرصه کسب و کار و توسعه زنجیره ارزش در قالب نظام هدایت شغلی و هدایت شغلی از جمله راهکارهای مهم این نهاد برای ایجاد فرصت های شغلی برای مشتریان است. .

شجاعان ادامه داد: این موسسه برای دستیابی به اهداف خود در زمینه اشتغال زایی ظرفیت های مختلف از جمله موسسات خیریه کارآفرین، جهادگران کارآفرین، مراکز مشاوره اشتغال، آموزشگاه های بازرگانی، آژانس های کاریابی، کارفرمایان، املاک صنعتی، شوراهای شناسایی و نظارت راهبران، بانک ها و مؤسسات با استفاده از امور مالی، نهادها و نهادهای اجرایی محلی، شرکت های فنی، مهندسی و دانش بنیان، پارک های علم و فناوری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید