اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اهالی روستاهای استان هرمزگان تا سقف 100 میلیون تن


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808824

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری و هرمزگان؛

گلمپور گفت: اهالی روستاهای استان هرمزگان می توانند برای ثبت نام تسهیلات قرض الحسنه تا سقف 100 میلیون تن بدون بهره و با کارمزد 4 درصد به فرمانداری هر شهرستان مراجعه کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نرگس گلمپور مدیرکل دهیاری ها و شوراهای استانداری هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: 734 متقاضی ساکن در روستاهای استان هرمزگان تاکنون با بانک های موجود آشنا شده اند. آنها برای دریافت وام برای مناطق روستایی نزد فرماندار شهرستان خود ثبت نام خواهند کرد.

وی افزود: این تسهیلات در قالب تسهیلات قرض الحسنه به استثنای (3) بند (و) تبصره 16 فقط به اهالی روستاهای هرمزگان و تا سقف 100 میلیون تومان به صورت خرد پرداخت می شود. – اشتغال و ایجاد شغل با دوره پرداخت 5 تا 7 سال.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان با توجه به روند تخصیص و گزینش افراد، خاطرنشان کرد: افراد به بانک‌های عامل شامل بانک‌های ملی، صادرات، بازرگانی، کشاورزی و ملت معرفی می‌شوند.

گلمپور تاکید کرد: بهره برداری کامل از امکانات قرض الحسنه تبصره 16 اولویت و نیازی است که به طور ویژه پیگیر آن هستیم.

وی ادامه داد: تاکنون 734 نفر با بانک ها در زمینه اشتغال زایی و اشتغال آشنا هستند که تنها نیمی از آنها پرونده و مدارک لازم را تکمیل و تسهیلات خود را به طور کامل دریافت کرده اند. ما امیدواریم که بقیه هر چه زودتر برگردند. “و مدارک خود را پر کنید.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری هرمزگان گفت: جلسات متعددی برای تسهیل و تسریع در کار و پرداخت تسهیلات و همچنین ارائه تسهیلات و معرفی افراد بیشتر برگزار کرده ایم.

گلمپور تصریح کرد: از 734 قلم معرفی شده تاکنون 180 فقره مربوط به طرح های اشتغالزایی در روستاها و 554 فقره مربوط به افتتاح یا خرید انشعاب روستایی است.

وی ابراز امیدواری کرد: دستیابی به راندمان و بهره‌وری مناسب برای طرح‌های اشتغال‌زایی شناسایی‌شده یکی از موضوعات مهمی است که باید برای آن دسته از طرح‌های حمایتی و حمایتی فردی تعریف شود که در این راستا نیز در حال پیگیری هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید