اعلام برنامه های تیم فوتبال تراکتور توسط سرپرست / برگزاری 2 بازی دوستانه در دستور کار دانش آموزان سالم


ساعت: 12:56
تاریخ انتشار: 1401/01/14
کد خبر: 1821811

باشگاه تراکتورسازی در اردوی آماده سازی خود در تهران 2 بازی دوستانه برگزار می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاظم محمودی در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با توجه به پایان مسابقات با صلاحدید سرمربی به اعضای تیم مرخصی شش روزه دادیم و یک بار دور جدید تمرینات را آغاز کردیم و گاهی اوقات دو بار در روز از اول آوریل. «اعضای تیم در روزهای هفته که تمرینات دو بار برگزار می شود کاملاً در باشگاه هستند و از یک هتل خصوصی برای استراحت استفاده می کنند.

وی در خصوص اضافه شدن تیاگو فریرا به این تیم گفت: در پی درخواست ساگلام، باشگاه برای جذب فریرا اقدام کرد. قرارداد این بازیکن پس از سفر به تبریز و گذراندن موفقیت آمیز تست های پزشکی به امضا رسید. فریرا پس از عقد قرارداد رسمی با تراکتورسازی و در مدت استراحت اعضای تیم، 4 جلسه به صورت انفرادی زیر نظر یکی از مربیان تراکتورسازی تمرین کرد و با شروع دور جدید تمرینات با این تیم تمرین کرد.

سرپرست تراکتورسازی با تاکید بر آمادگی این تیم برای ادامه حضور در لیگ برتر گفت: بنا به درخواست سرمربی، هماهنگی ها و اقدامات لازم برای برپایی اردوی پنج روزه در تهران از اردیبهشت ماه انجام شده است. 1 تا 5.” تراکتورسازی دو بازی تدارکاتی با تیم های ویستا توربین و گل گهر سیرجان در اردوی تهران برگزار می کند.

محمودی با اشاره به پیروزی تراکتور مقابل کپر رفسنجان گفت: خدا را شکر هواداران خوب بودند و با حضور آنها موفق شدیم به اولین پیروزی قرن دست پیدا کنیم. تراکتور با هوادارانش بسیار قدرتمند می شود. من همیشه از آنها می خواهم که از تیم محبوبشان حمایت کنند.

وی تصریح کرد: تراکتور اولین تیم شهرستانی لیگ برتر است که توانسته شرایطی را برای حضور هوادارانش در ورزشگاه فراهم کند. این مهم با کمک مالک و مدیریت باشگاه، نمایندگان استان و سایر عوامل اجرایی محقق شد و جا دارد از همه کسانی که در آماده سازی ورزشگاه یادگار امام و فراهم کردن بستر برای حضور هواداران در این ورزشگاه مشارکت داشتند تشکر و قدردانی کنم. .

سرپرست تراکتورسازی با تاکید بر اینکه وضعیت این تیم با حضور ساغلام بهتر شده است، گفت: این مربی موفق شد بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کند و شاهد بهبود کیفیت فنی تیم و شرایط هستیم. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید