اعلام شرایط فروش هایما 7X ویژه دور جدید ثبت نام سامانه یکپارچه

اعلام شرایط فروش هایما 7X ویژه دور جدید ثبت نام سامانه یکپارچه

ساعاتی پس از افتتاح سامانه یکپارچه فروش خودرو، ایران خودرو شرایط فروش هایما 7X را برای متقاضیان اعلام کرد.

به گزارش تجارت نیوز، دوشنبه ۲۹ آذرماه سامانه یکپارچه خودرو در اختیار خریداران خودرو قرار گرفت. ساعاتی پس از افتتاح این سامانه، ایران خودرو شرایط فروش هایما 7X را به متقاضیان اعلام کرد. این حالت از نوع اضطراری است که کل قیمت خودرو از متقاضی دریافت می شود. قیمت هایما 7X از سوی ایران خودرو برابر با 14,822,244,486 ریال اعلام شده است.

مینی ون هایما تنها محصول ایران خودرو است که به صورت یکپارچه عرضه می شود. تحویل این خودرو از نیمه دوم سال 1402 آغاز شده و شاهد چندین شرایط مختلف برای فروش این خودرو بوده ایم. این خودرو در حال حاضر قیمت پایین تری نسبت به رقبای خود دارد و خرید آن برای مصرف کنندگان مقرون به صرفه خواهد بود. البته لازم به ذکر است که مینی ون و استیشن در بازار ایران چندان طرفدار ندارند.

هایما 7 ایکس به همان موتور هایما 8 اس مجهز شده است. این موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژر است که حداکثر 192 اسب بخار قدرت و 293 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال نیرو را در این خودروها بر عهده دارد. هر دو مدل هایما 7 ایکس و هایما 8 اس از سیستم دیفرانسیل جلو برای انتقال نیرو استفاده می کنند.

موتورهای هایما 7 ایکس و هایما 8 اس با استاندارد آلایندگی یورو 6 مطابقت دارند و بنابراین به سوخت باکیفیت نیاز دارند. مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 7.6 لیتر در هر صد کیلومتر است. مخزن مینی ون هایما 55 لیتر حجم دارد. شش کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل کشش، سیستم نگهدارنده در سربالایی و سیستم ترمز اضطراری خودکار از جمله تجهیزات ایمنی هایما 7X هستند. در قسمت آپشن های رفاهی شاهد نصب سانروف و سقف پانوراما، خوشه دیجیتال، سیستم صوتی با نمایشگر، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب و دوربین 360 درجه به همراه تودوزی چرمی بر روی این خودرو هستیم.