ثبت نام 4 میلیون نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو/ زمان قرعه کشی اعلام شد

ثبت نام 4 میلیون نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو/ زمان قرعه کشی اعلام شد

روز جدید : مدیرکل خدمات خودروی وزارت صنعت، معدن و تجارت از ثبت نام 4 میلیون نفر در سامانه یکپارچه فروش خودرو خبر داد و گفت: قرعه کشی خودرو در این مرحله روز دوشنبه 9 خردادماه برگزار می شود.

عبدالله توکلی لاهیجانی گفت: اولین سامانه یکپارچه توزیع خودرو به منظور شفاف سازی فرآیند توزیع خودرو به متقاضیان زیر نظر سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان از ساعت 9 صبح سه شنبه 27 اردیبهشت ماه 99 آغاز به کار کرد. ساعت صبح سه شنبه 2 خردادماه 4 میلیون نفر اطلاعات ثبت نام خود را در این سامانه تکمیل کردند.

وی افزود: در اردیبهشت ماه امسال با توجه به افزایش 155 درصدی تولید خودروهای کامل در خودروسازان بزرگ کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در این مدت 38 نوع خودرو از پنج خودرو ارائه شد. تولید کنندگان این مرحله روز دوشنبه 29 خردادماه برگزار می شود.

توکلی گفت: با توجه به تثبیت روند کلی تولید خودرو در خودروسازان داخلی و کاهش 60 درصدی متخلفان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و همچنین ایجاد شفافیت در بازاریابی خودرو، روند توزیع خودروها در سیستم یکپارچه فروش ادامه خواهد داشت.»

وی افزود: عملیات فروش توسط خودروسازان انجام می شود و سازمان تعمیر و نگهداری موظف است بر حسن انجام تعهدات خودروساز در خودروهای توزیعی نظارت کند.

دیدگاهتان را بنویسید