اعلام نتیجه دیدار کپر رفسنجان با پدیده توسط کمیسیون انضباطی / تعلیق نیمی از جریمه الهام بخش و برائت غفوری

ساعت: 13:21
تاریخ انتشار: 1400/08/29
کد خبر: 1785742

آخرین آرای کمیسیون انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد و کپر رفسنجان برنده دیدار مقابل پدیده مشهد اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، در دیدار دو تیم مس رفسنجان و پدیده مشهد در هفته دوم این سری مسابقات که در تاریخ 11 آبان 1400 برگزار شد، تیم پدیده. باشگاه مسئولیت بازی را بر عهده داشت. طبق ماده 64 مقررات انضباطی در حالی که با نتیجه 3 بر صفر مالباخته اعلام شد به پرداخت یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شد.

اعضای کمیته انضباطی در خصوص صحبت های وریا گفوری بازیکن و کاپیتان استقلال تهران مبنی بر وصول پنج درصد از قرارداد هر بازیکن، پس از بررسی و گزارش و در نظر گرفتن دفاعیات باشگاه استقلال، این موضوع را رعایت نکردند. به سخنان گفوری برای دروغ گفتن و توجیه آن توجه کنید.

با توجه به اعاده دادرسی توسط ساکت الهامی، با توجه به محتوای پرونده و با توجه به اینکه درخواست ارائه شده فاقد هر یک از جهات مندرج در ماده 108 آیین نامه انضباطی بود، ماده 110 رد شد. درخواست تعلیق حکم، تجدیدنظرخواهی علمی از فرجام خواهی و پرداخت جزای نقدی طبق ماده 107 آیین نامه انضباطی با قبول درخواست، نیمی از حذف آن از شش جلسه و همچنین ممنوعیت ورود به سالن های ورزشی کشور متوقف می شود. برای شش ماه. از آن تاریخ (18 نوامبر 1400) او حق بازدید از ورزشگاه های کشور را داشت (تا اینکه سه جلسه با تیمش کنار گذاشته شد).

با توجه به اظهارات مسعود ابراهیم زاده بازیکن و کاپیتان تیم ذوب آهن مبنی بر اخذ حق عضویت و هزینه های درمانی، اعضای کمیته انضباطی پس از بررسی و گزارش و توجه به دفاعیات باشگاه ذوب آهن، این موضوع را اعلام نکردند. آقای ابراهیم زاده را در نظر بگیرید. اظهارات دروغ است و حکم بی گناهی صادر شده است. .

در دیدار شمس آذر قزوین و مس کرمان از سری مسابقات لیگ دسته اول که در تاریخ 25 مهرماه برگزار شد، باشگاه شمس قزوین با 25 دقیقه تاخیر برای شروع بازی وارد ورزشگاه شد و بازیکنان و عوامل فنی بازی نداشتند. کارت شرکت در مسابقه میزبان این مسابقه بود. با توجه به توضیحات ارائه شده، این باشگاه مسئول شناخته و ضمن اعلام مالباخته به پرداخت یکصد و پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی با امتیاز 3 بر صفر محکوم شد.

دیدار تیم های امید جلین گرگان و فولاد هرمزگان از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور که در 23 مهر 1400 برگزار شد محکوم. این در حالی است که امید جلین، پزشک تیم بالالینی نیز در یک جلسه به دلیل بدرفتاری با مقام رسمی مسابقه به محرومیت از همراهی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین باشگاه امید جلین طبق ماده 58 به پرداخت 15 میلیون ریال بابت تخلف این تیم محکوم شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید