افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار از معبد شاهچراغ


ساعت: 15:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921142

همزمان با افتتاحیه سیزدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار، مراسم افتتاحیه این جشنواره 23 آذرماه در 13 استان و شهرستان کشور برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دبیرخانه جشنواره عمار، مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار در 13 استان و شهرستان کشور برگزار می شود که در ادامه مشروح این مراسم را مشاهده خواهید کرد.

مراسم میاندوب به یاد حاج قاسم

مراسم افتتاحیه جشنواره عمار در شهرستان میاندوآب به مناسبت سالروز شهادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی 22 دی ماه برگزار می شود و اکران آن همزمان با تهران در ایام جشنواره برگزار می شود.

اسلامشهر میزبان سیزدهمین جشنواره عمار است

افتتاحیه جشنواره عمار ویژه اهالی اسلامشهر 23 آذرماه و اختتامیه آن 25 آذرماه برگزار می شود. این ویژه برنامه به مدت سه روز با نمایش آثار سیزدهمین جشنواره عمار در سینما فجر اسلامشهر برگزار می شود.

جشنواره عمار در نیمه راه جهان

اصفهانی ها 24 دی ماه در افتتاحیه جشنواره عمار در سینما فرهنگ خمینی شهر شرکت می کنند و اکران مردمی جشنواره دیر از 13 بهمن آغاز می شود.

سیزدهمین جشنواره عمار به مناسبت سالروز معرفی حجاب، افتتاحیه جشنواره عمار امسال در استان یزد، همزمان با سالروز معرفی حجاب، از 26 آذرماه در مسجد جامع شهر یزد آغاز می شود. کویر یزد و آثار جشنواره از 17 تا 22 دی ماه در سه نقطه مسجد امام سجاد یزد، مسجد جامع نجف آباد یزد اکران می شود. مسجد آزادشهر یزد.

تهرانی ها در منطقه 17 فعال هستند

پایتخت نشینان علاوه بر ویژه برنامه های سینمای فلسطین، در منطقه 17 تهران، افتتاحیه جشنواره عمار 26 آذرماه در سینما بهاران برگزار می شود و از 28 تا 3 دی ماه در 25 مسجد اکران می شود. در منطقه بعد از نماز مغرب و عشا و در سینما بهاران این فیلم همزمان اکران می شود.

مردم همدان در جشنواره عمار کار می کنند

اکران مردمی جشنواره عمار امسال از پنجم آذرماه در استان همدان آغاز می شود و این مراسم در اداره یا مرکز ارشاد شهید باهنر شهرستان نهاوند با حضور ستاد استانی برگزار می شود.

جشنواره 10 روزه در استان آذربایجان غربی

از 9 دی ماه در استان آذربایجان غربی به مدت 10 روز آثار جشنواره عمار در سالن سینمای ایران ارومیه اکران شد و در نهایت مراسم اختتامیه برگزار می شود.

جشنواره عمار کوم از 12 تا 23 فوریه

افتتاحیه سیزدهمین جشنواره عمار از 3 تا 30 آذرماه در استان قم برگزار می شود و آثار این جشنواره از 21 تا 3 بهمن ماه در آن استان به نمایش در می آید.

افتتاحیه جشنواره عمار در سبزوار و استان خوزستان
در استان سبزوار و خوزستان این جشنواره از روز اول بهمن ماه آغاز می شود و در استان خوزستان نیز از اول تا هفتم بهمن ماه ویژه برنامه ای برای نمایش آثار جشنواره در نظر گرفته شده است.

برگزاری جشنواره عمار در پادگان 07
استان لرستان نیز 11 بهمن ماه در پادگان 07 ارتش خرم آباد میزبان علاقه مندان افتتاحیه سیزدهمین جشنواره عمار خواهد بود.

ویژه برنامه مردم ورامین برای جشنواره عمار

شهرستان ورامین همانند سال های گذشته ویژه برنامه جشنواره عمار در دهه فجر را دارد.

لازم به ذکر است سیزدهمین جشنواره مردمی سینمای عمار از روز شنبه 23 دی ماه آغاز شد و تا 3 دی ماه آثار این جشنواره در سینما فلسطین تهران و به صورت مجازی از سایت Ammaryar.ir و Ekranmardomi.ir اکران می شود. اختتامیه جشنواره عمار نیز با معرفی برگزیدگان بخش های مستند و داستانی، چهارم آذرماه برگزار می شود.

علاقه مندان برای ثبت نام و تایید آثار در مساجد، مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و … می توانند به سامانه احراز هویت عمومی مراجعه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید