فراخوان جوایز مردمی سیزدهمین جشنواره فیلم عمار منتشر شد


ساعت: 11:26
تاریخ ارسال: 10/03/1401
کد خبر: 1919488

فراخوان جوایز مردمی سیزدهمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روز گذشته ۱۱ دی ماه فراخوان «جوایز مردمی» در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم عمار منتشر شد.

متن دعوتنامه به شرح زیر است:

“به نام خدا”

صدایی که در سینما و رسانه شنیده می شود، صدای مردم است، حالا مردم هستند که منشأ تاب آوری و قدرت جامعه هستند. در سال های اخیر هنر و سینما شاهد رشد جوش های مردم بوده است. کارگردانانی از بطن جامعه با درک مسئولیت اجتماعی در تولید آثار نمایشی فاخر مشارکت فعال دارند. انقلاب اسلامی، پاسداری مقدس، حماسه‌آفرینی‌های برزگ و محرم و سافاری‌های پرشور و حرکت جهانی اربعین و همه وقایع باشکوه در شعور ملت ما یک وجه مشترک دارند و آن مردمی بودن است.

اینجا خلأ اعتماد به اراده مردم برای حضور در هنر و سینمای ایران بیش از حد انتظار می شود.

جوایز مردمی با تکیه بر تجربه ادوار گذشته جشنواره مردمی فیلم عمار در سپردن کار مردم، ناگفته ها و واقعیت های تلخ و شیرین زندگی مردم و قهرمانان واقعی روزگار را به تصویر می کشد.
جوایز مردمی به این معناست که بگوییم به چه چیزی اهمیت می‌دهی و از خلق آثاری با موضوعی که می‌خواهی حمایت کنیم، فرقی نمی‌کند حمایت مادی یا معنوی باشد.
ثواب می تواند یاد و خاطره شهید، محصول باغ، دعای خیر مادر یا حمایت مالی به نیت نذر فرهنگی برای خلق یک اثر هنری در قالب: فیلم مستند و کلیپ و … باشد.
جوایز مردمی به این معناست که شما از سازندگان جبهه فرهنگی انقلاب حمایت کنید، انگیزه دهید و دستور دهید و حمایت کنید تا نیرویی در قلب فیلمسازان دغدغه مند شوید.

تو شروع کن:

با مراجعه به سایت جشنواره عمار و یا کانال “جوایز مردمی” در پیام رسان های ایرانی (ایتا، بله، روبیکا) می توانید به دو روش زیر در این بخش شرکت کنید:

ثبت دعوتنامه جدید: می توانید موضوع یا موضوعی را که برایتان مهم است و یا فکر می کنید در آثار سینمایی و تئاتری مغفول مانده است به جشنواره پیشنهاد دهید و همچنین هدیه پیشنهادی برای کارگردانانی که آثارشان با این موضوع انتخاب شده است را مشخص کنید. . دبیرخانه جشنواره عمار دعوتنامه ها را بررسی و با هماهنگی تماس گیرنده در رسانه ها منتشر می کند. علاوه بر این، شما به عنوان یک همایش عمومی می توانید امکانات موجود خود را برای میزبانی مراسم اهدای جایزه به دبیرخانه جشنواره ارائه دهید.
شرکت در فراخوان عمومی: با مراجعه به صفحه فراخوان جوایز مردمی به آدرس AmmarFilm.ir می توانید تماس های عمومی با موضوعات مختلف را مشاهده کنید و اگر فکر می کنید فراخوان به دغدغه شما و جامعه نزدیک است، می توانید هدیه ای به آن اضافه کنید و باشید. نقشی در یک جنبش اجتماعی

کانال اطلاع رسانی: https://eitaa.com/jmammar (پیام رسان ایتا)
ثبت تماس جدید: آیدی @javavez_ammar در پیام رسان های ایرانی (ایتا، بله، روبیکا)
دبیرخانه جشنواره فیلم عمار (اداره جوایز مردمی): 42795300-021

دیدگاهتان را بنویسید