افتتاح و بهره برداری از 150 پروژه عمرانی در کرمانشاه در هفته “مدیریت حمل و نقل و راه”.


ساعت: 16:24
تاریخ انتشار: 1301/09/24
کد خبر: 1918074

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد؛

فریبرز کرمی گفت: در نظر داریم در هفته «حمل و نقل، رانندگان و راهداری» 150 پروژه عمرانی در استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر 908 میلیارد تومان افتتاح و مدیریت کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد با گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار داشت: فلسفه روز 26 آذر ماه که در تقویم رسمی کشور به عنوان روز حمل و نقل و رانندگان اعلام شده است، بر این اساس است. در اقدامی مشابه جهادی تلاش رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل جاده ای در سال 62 به دستور بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تخلیه بنادر از کالاهای استراتژیک و نیازهای مردم در طول دوره دفاع مقدس بود

وی افزود: روز اول دی ماه را روز راهور نیز می نامند. از افرادی که سربازان خط مقدم و فرشتگان ناجی در مسیر هستند و می دانند چگونه شبانه روز به هموطنان خود خدمت کنند کمتر نام برده می شود اما حضوری انکارناپذیر دارند.

کرمی خاطرنشان کرد: همه ساله از «5 تا 1 آذرماه» به پاسداری از تلاش فعالان حوزه حمل و نقل، رانندگان و مدیریت راهداری; مراسم های زیادی برگزار می شود و امسال نیز با اجرای برنامه هایی از جمله پاکسازی قبور شهدا و ادای احترام به شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین افتتاح چندین پروژه عمرانی آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در هفته «حمل و نقل، رانندگان و راهداری» در استان کرمانشاه در نظر داریم 150 پروژه عمرانی افتتاح و به بهره برداری برسانیم، افزود: پروژه های مذکور با 908 میلیارد تومان برای هزار و 259 نفر شغل ایجاد می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه در تشریح پروژه های عمرانی مذکور گفت: با بهره برداری از 451 کیلومتر روکش آسفالت راه های اصلی، فرعی و روستایی با اعتباری بالغ بر 730 میلیارد تومان برای 976 نفر شغل ایجاد می شود.

کرمی از احداث پنج پل و کانال بتنی و سنگی و تقاطع سیاخور با ایجاد اشتغال 62 نفر و اعتبار 31 میلیارد تومانی از دیگر پروژه های رونمایی شده در هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری خبر داد.

وی همچنین به پروژه ایمن سازی و تعمیر 18 نقطه پرحادثه در جاده های مواصلاتی با کار برای 112 نفر و وام 48 میلیارد تومانی اشاره کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: همچنین در هفته «حمل و نقل، رانندگان و مدیریت راه ها» تامین 44 کیلومتر از راه های نیوجرسی با اعتباری بالغ بر 88 میلیارد تومان و اشتغال زایی برای 49 نفر در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل ترافیک راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بهره برداری از 18 کیلومتر روشنایی راه ها با ایجاد اشتغال برای 60 نفر و اعتباری بالغ بر 19 میلیارد تومان را از دیگر طرح های هفته «حمل و نقل، رانندگان و مدیریت راه ها» اعلام کرد. .

کرمی از دیگر برنامه های هفته «حمل و نقل، رانندگان و مدیریت راه» از قرار دادن تبلیغات محیطی، ارسال پیامک های تبریک، مشارکت در امور خیریه، اهدای خون توسط کارکنان، راهداران و … خبر داد.

وی افزود: راه اندازی میز خدمت، دیدار و اطمینان رانندگان با حضور معاونین در پایانه های بار و مسافر، برگزاری نشست خبری، انجام مانور آماده سازی تجهیزات راهداری و خدمات رسان نیز در هفته مذکور انجام می شود. .

کرمی تصریح کرد: امسال در هفته حمل و نقل، رانندگان و ترافیک نگاه ویژه به فرهنگ ایمنی و ترافیک با برگزاری کلاس های آموزشی و اهدای کلاه ایمنی موتورسیکلت، برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس به ویژه مدارس حاشیه شهرها است. ویدئوها و کارتون هایی با محوریت آموزش برای کودکان و نوجوانان، مسابقه اجرا در شبکه استان زاگرس با موضوع آموزش و رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید