افتتاح 11 پروژه عمرانی و برق رسانی با اعتباری حدود 10 میلیارد تومان


ساعت: 09:25
تاریخ انتشار: 06/08/1401
کد خبر: 1893612

یاوری از افتتاح 11 پروژه عمرانی، خدماتی، کمکی و برق رسانی در خلیل آباد خبر داد و گفت: برای بهره برداری از این پروژه ها بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید مسعود یاوری فرماندار خلیل آباد در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه های مرکز شهر خلیل آباد که در امامزاده سید حسن (ع) میرآباد برگزار شد، در گفتگو با خبرنگار صبح توس، اظهار داشت: این پروژه ها در حال انجام است. وی بیان کرد: همزمان با ششمین روز از هفته دولت 11 پروژه عمرانی، خدماتی، روستایی و برق رسانی افتتاح و یک پروژه نیز مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این پروژه ها در روستاهای میرآباد، نقاب، ابراهیم آباد، نصرآباد، دهنو و شهرستان خلیل آباد افتتاح و آغاز شده است، خاطرنشان کرد: تجهیز ساختمان های روستایی به مبلغ 100 میلیون تومان، احداث و راه سازی با به مساحت 25000 متر مربع به ارزش 2 میلیارد تومان در روستای ابراهیم آباد یکی از پروژه های هفته دولت بود.

فرماندار خلیل آباد با اشاره به احداث و بتن ریزی راه های فرعی روستای نصرآباد به مساحت 8 هزار متر مربع با هزینه ای بالغ بر یک میلیارد تومان، اظهار داشت: در روستای نیکاب شاهد افتتاح یک دستگاه بود. مخزن دهکده با حجم 110 متر مکعب به ارزش 85 میلیون تومان و بتن ریزی و نصب بازی های کودکانه و کفپوش به قیمت 100 میلیون تومان.

وی با بیان اینکه 200 میلیون تومان برای رنگ آمیزی معابر روستای ابراهیم آباد هزینه شد، اذعان داشت: اجرای کفسازی امامزاده سید حسن روستای میر آباد به مساحت 6 هزار متر مربع به مبلغ یک میلیارد و سیصد میلیون تومان با کمک خیرین، هیئت امنا و اداره اوقاف و امور خیریه خلیل آباد، آسفالت معابر و آجر فرش و نصب مجموعه بازی کودکان با وام 300 میلیون تومانی از دیگر پروژه های این پروژه بود. ششمین روز از هفته دولت خلیل آباد

یاوری با اشاره به پروژه های برق رسانی بخش مرکزی که در روستای کلاته شادی به بهره برداری رسید، گفت: تعویض تیرهای فرسوده فشار ضعیف و متوسط ​​روستای کلاته شادی و همچنین تبدیل 4 هزار متر شبکه سیمی فشار ضعیف. در یک کابل خود نگهدار با اعتبار سررسید یک میلیارد و 150 میلیون تومان در این روستا معرفی شد.

وی باشگاه بدنسازی شهرستان خلیل آباد با وام 6 میلیارد ریالی از سرمایه گذار را از دیگر پروژه هایی عنوان کرد که به بهره برداری رسیده است، تصریح کرد: در این روز ساخت 9 واحد مسکونی در شهرستان خلیل آباد توسط کمیته انجام شد. مساعدت ها آغاز شده است، زمین این مجموعه توسط خیرین تامین شد و هزینه ساخت این واحدهای مسکونی بیش از 3 میلیارد تومان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید