افتتاح 181 نیروگاه کوچک در نیشابور

ساعت: 13:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۷
کد خبر: 1785327

نیکویاد گفت: امسال 181 نیروگاه کوچک در این شهرستان راه اندازی شده و در هفته بسیج افتتاح می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سیه توس، علی نیک یاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نیشابور در نشست خبری هفته جاری به مناسبت هفته بسیج در نیشابور گفت:

وی خاطرنشان کرد: ستاد هفته بسیج در دو شهرستان نیشابور و زبرخان برنامه ریزی شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: امسال 360 برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرهای نیشابور و زبرخان برگزار می شود.

نیک یاد ادامه داد: از این تعداد پنج برنامه اصلی خواهیم داشت که برنامه اصلی آن با عنوان “حماسه حضور 5 هزاره” با تاکید بر حضور سازماندهی شده گروه های مختلف در خیابان امام خمینی (ره) خواهد بود. . البته هر بخش در قسمت مرکزی برنامه برگزار می شود.

وی افزود: پاکسازی گلزار شهدای نیشابور پنجشنبه 4 آذرماه انجام می شود.

این مقام نظامی افزود: 181 نیروگاه کوچک امسال در شهرستان به بهره برداری رسید که در هفته بسیج افتتاح می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور گفت: 114 صندوق مردم یار قرض الحسنه در هفته بسیج افتتاح می شود و تا امروز بیش از 40 میلیارد تن از این صندوق ها ذخیره است.

وی گفت: 12 رشته قنات که از ابتدای امسال لایروبی شده و به بهره برداری می رسد و تا پایان سال به 60 رشته قنات می رسد.

نیک یاد گفت: پنج طرح دانش بنیان به مناسبت هفته بسیج در شهرستان نیشابور راه اندازی می شود.

این مسئول گفت: حل مشکلات اصلی شهرستان برای بسیج بسیار مهم است. خشکسالی از آن مواردی بود که طرح های زیادی از جمله فرهنگ سازی مصرف آب، طرح های آبخیزداری و … اجرا شد. و ما معتقدیم بهترین راه حل احیای قنات هاست.

وی کمبود برق را یکی دیگر از بحران های نیشابور دانست و تاکید کرد: ایجاد نیروگاه های کوچک باید این مشکل را حل می کرد که موفق شدیم رتبه اول را در استان خراسان رضوی داشته باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: جشنواره مد و لباس ایرانی و نمایشگاه گل و گیاه محصولات بومی این شهرستان در هفته جاری برگزار می شود.

نیک یاد با اشاره به انتظارات این محله از ادارات گفت: انتظار داریم برای این هفته فضای مناسبی را در ادارات شهرستان ایجاد کنیم.

وی گفت: بسیج سیاسی وجود دارد اما سیاسی نیست، بسیج درباره مسائل سیاسی تبیین و تبیین خواهد داشت اما بسیج از حزب خاصی حمایت نمی کند و نخواهد کرد. در شهرک بسیج نیشابور از هر حزب و جناحی نیرو و فرمانده داریم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور افزود: 180 هزار بسیجی سازماندهی شده در شهرستان های نیشابور و زبرخان وجود دارد که در بین این افراد از هر حزب و جناحی حضور دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید