افتتاح 48 پروژه با وام 300 میلیارد ریالی در شهرستان رشت در دهه فجر

ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۱
کد خبر: 1804828

باوش گفت: مجموع طرح ها و پروژه های مورد بهره برداری رشتار در ایام دهه فجر 48 پروژه با وام 300 میلیارد ریالی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین باهوش فرماندار شهرستان رشت در گفت و گو با خبرنگار صبح توس با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر در خصوص پروژه های دهه فجر در رشتار اظهار داشت: مجموع طرح ها و پروژه های مورد بهره برداری در ایام الله دهه فجر در رشت 48 مورد است که مبلغ وام است. به 300 میلیارد ریال می رسد.

وی همچنین در رابطه با افتتاح 8 پروژه بزرگ در رشتار همزمان با ایام الله دهه فجر با حضور معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی گفت: از این 48 پروژه 8 پروژه بزرگ با وام 150 میلیارد ریالی ایام الله. از دهه فجر با حضور معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان رضوی.

فرماندار رشتار افزود: مدرسه ششم کلاسه فتح آباد، احداث حکمت دارالقرآن رشتار، خط لوله قنات فهندر فتح آباد، خانه معلم در حسین آباد، بوم گردی ارگ روستای سنگان، تامین آب شرب باسفار مرکز مراقبت های جامع سلامت در محمد آباد آستانه است که انشالله در دهه فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

باهوش در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص دستاوردهای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: کشور ما قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به شرق و غرب وابسته بود و در واقع ما هر چه آنها قدرتی نداشتیم. رضاخان و محمدرضا شاه پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات ارزنده ای به کشور و مردم ارائه شده است که ممکن است گاهی اطلاعات کافی در مورد آن نداشته باشیم و به خصوص نسل جوان ما اطلاعی از آن ندارند. درباره این اتفاقات، مردم را با دستاوردهای نظام انقلابی در این ایام دهه فجر آشنا کنیم.

نماینده عالی دولت در رشتار ادامه داد: باید بفهمیم و ببینیم در انقلاب ۴۳ سال پیش کجا بودیم و الان کجا هستیم، سطح زندگی و رفاه اجتماعی مردم ما چقدر بود و الان چطور است. ” بیش از 40 سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای به مردم ارائه کرده است، اما این که مردم ما لایق بهترین ها هستند کافی نیست، ما کارکنان باید مواظب باشیم که خدمتگزار خوبی باشیم تا صادقانه و ناعادلانه خدمت کنیم. برای مردم باشید.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز تمام تلاش مسئولان باید خدمت صادقانه به مردم و کشور باشد، تصریح کرد: آنچه امروز در فرمایشات مقام معظم رهبری و همچنین در فرمایشات ریاست محترم جمهوری بر خدمت به مردم تاکید شده است. صادقانه اینها مردم هستند و وظیفه ما به عنوان کارمند است که در این راستا هر کاری که ممکن است انجام دهیم و به مردم خدمت کنیم.

باوش همچنین به دستاوردهای انقلاب اسلامی در بیش از 40 سال عمر پربرکت انقلاب و خشم دشمن از این موضوع اشاره می کند و می گوید: دشمنی دشمن از قبل معلوم و آشکار است، دشمنان ما آمریکا و اسرائیل هستند. اینها هرگز دوست ما نخواهند بود، بهانه تحریم های ظالمانه می کنند و می خواهند هر روز عرصه را بر ملت ایران تنگ کنند، این بهانه است.

فرماندار رشتار در خصوص هراس دشمن از پیشرفت ملت و ملت ایران گفت: دلیل این حجم از تحریم های سرکوبگرانه این است که از مردم و پیشرفت علمی ایران و پیشرفت انرژی هسته ای ما می ترسند. می‌ترسند و می‌خواهند کاری کنند که جلوی پیشرفت ایران را بگیرند، اما چون تاکنون شکست خورده‌اند، به فضل الهی همچنان شکست خواهند خورد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید