افتتاح 38 پروژه با وام بالغ بر 11 میلیارد تومان در رودبار جنوبی در دهه فجر


ساعت: 11:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807314

سردار حسین معروفی با بیان اینکه 38 پروژه را در شهرستان رودبار جنوبی افتتاح می کنیم و چندین سری جهیزیه که ثبت شده و مایه مباهات و عظمت ملت ایران است بین اهالی این شهرستان توزیع می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از آرماند; سردار حسین معروفی صبح امروز در مراسم افتتاحیه طرح های توسعه، محرومیت زدایی و توزیع کمک های مردمی در رودبار جنوبی با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی و اطلاعات کشور گفت: ملت بزرگ ایران در دفاع از انقلاب اسلامی که مایه عزت و عزت جهان اسلام و عظمت ملت بزرگ است خداوند را شاکریم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: خدا را شاکریم که خداوند به ما توفیق داده و به ما توفیق داده است تا بتوانیم در حکومت اسلامی به مردم عزیز، خیر و مؤمن خدمت کنیم که این توفیق بسیار مهم و باقیات صدقه است. و خیریه جاری برای ما.»

وی گفت: مردم کم توقع، موضع گیری غیرمنتظره و محکم در برابر دین و انقلاب و به ویژه مردم جنوب استان و مردم شهرستان رودبار جنوب که در چهل و سومین سالگی پیروزی، سربلندی و افتخار را به ثبت رساندند. سال انقلاب اسلامی پرونده ها و مایه مباهات و عظمت ملت ایران هستند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز در ایام پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی موفق به افتتاح 38 پروژه در شهرستان رودبار جنوب و توزیع چندین سری جهیزیه بین اهالی این شهرستان شدیم گفت: و با ارزش یک میلیارد و 500 میلیون تن تکمیل شد.

سردار معروفی گفت: پروژه دوم پروژه مشترک سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی(ره) است و افتتاح 30 منزل مددجو به ارزش نزدیک به هفت میلیارد ریال برای مردم شریف تکمیل و تحویل شده است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: افتتاح سه پایگاه مقاومت که همگی عام المنفعه به میزان 600 میلیون تن، آبرسانی به چهار روستای این شهرستان به ارزش نزدیک به دو میلیارد ریال، توزیع 20 سری جهیزیه برای خانواده های نیازمند با وام 800 میلیون تنی، مجموع این اقدامات 11 میلیارد و نهصد میلیون تن است.

با تاکید بر اینکه اولویت‌ها را در حوزه‌های بهداشت، مسکن، اشتغال، تامین آب و … دنبال خواهیم کرد. وی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) گفت: در جنوب استان با توجه به سیلاب در این مناطق اولویت ها تعیین شده است.دولت با دستورات ویژه مردم رئیس جمهور کار می کند. برای حل مشکلات مردم

این مقام مسئول بیان کرد: به عنوان سپاه برای رفع مشکلات ناشی از سیل، تعمیر معابر، تعمیر سدهای آبگرفته و ایجاد سیل بندهای لازم در منطقه حضور خواهیم داشت. در این راستا دستگاه های مهندسی ما فعال هستند و امیدواریم هماهنگی لازم را انجام دهیم.«استان، گروه های انقلابی و جهادی می توانیم بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

سردار معروفی خاطرنشان کرد: در دهه فجر دکترین یاری مومنانه برگزار شد و این رزمایش را در هفته سپاه پاسداران و در شب عید و از همه کسانی که در عرصه های مختلف کمک کرده اند خواهیم داشت. مسئولان محلی، نهادهای انقلابی، گروه‌ها با تشکر از جهاد و مردم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید