افتخاری دیگر برای مهاجم پرسپولیس

افتخاری دیگر برای مهاجم پرسپولیس

اتحادیه برگزارکننده لیگ برتر پرتغال اسامی 10 نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن فصل را منتشر کرد که در این میان نام مهدی طارمی نیز به چشم می خورد. 3 بازیکن دیگر از پورتو در این لیست قرار دارند. سه بازیکن که دو نفر از آنها در فصل جدید در کنار مهدی طارمی و پورتو حضور نخواهند داشت. دیاز که فصل گذشته در تعطیلات زمستانی به شهر بندری لیورپول رفت. اوتایو و ویتینا که هفته گذشته پاری سن ژرمن را ترک کردند، دیگر بازیکنان لیست پورتو هستند.

سایر رقبای مهدی طارمی برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر پرتغال در فصل 2021-2022، سارابیا از اسپورتینگ لیسبون، داروین نونس از بنفیکا، ریکاردو هورتا از براگا، فران ناوارو، پدروئینیو و ساموئل لینو از ژیل ویسنته هستند. این 10 بازیکن با رای سرمربیان و همچنین کاپیتان های لیگ برتر پرتغال به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر پرتغال معرفی خواهند شد.

مهدی طارمی فصل گذشته با ثبت 20 گل و 13 پاس گل در 32 بازی، آقای گل پورتو شد و پس از داروین نونس، مهاجم سابق پورتو (با 26 گل) دومین گلزن برتر لیگ برتر پرتغال شد. او همچنین در لیست منتخب لیگ برتر پرتغال برای فصل 2021-2022 قرار گرفته است.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دو فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد. بند فسخ قرارداد او 20 میلیون یورو است و به گفته مالک باشگاه پورتو، هیچ باشگاهی نتوانسته این بند را فعال کند. اما با در نظر گرفتن از دست دادن دیاز، باشگاه مایل است مهدی طارمی را برای فصل جدید بازی ها حفظ کند و بعید است در فصل جدید شاهد جدایی او از ترکیب پورتو باشیم. نظر باشگاه این است که مهدی طارمی در پایان فصل آینده در حالی که یک فصل از قراردادش باقی مانده به یکی از تیم های اروپایی منتقل شود.

دیدگاهتان را بنویسید