افرادی که از زرق و برق زندگی غربی سیر نشده اند، آزادی دارند


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 09/09/1401
کد خبر: 1914727

افتخاری گفت: کسانی که در یکی از روزهای گرم مرداد به دستور استکبار جهانی جمعی از زائران را به خاک و خون کشیدند همان هایی هستند که امروز شعار زنان آزاده را سر می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ دکتر لاله افتخاری دبیرکل اتحادیه زنان مسلمان جهان و مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع مادران فاطمیون تربیت حسینی همایش تمدن نوین اسلامی گفت: بار سنگینی بر دوش شهدا داریم. به نمایندگی از همه شهدا، به ویژه شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهیده فاطمه نیک در این همایش حضور داشتند.

وی افزود: شهدا در جای جای ایران اسلامی حتی در روستای کوچکی مثل هرمز هستند. شهید فاطمه نیک که هشت شهید را در دامان خود پرورش داد و خود در مکه به مقام والای شهادت نایل شد.

دبیرکل اتحادیه زنان مسلمان جهان و مشاور امور زنان کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کسانی که در یکی از روزهای گرم مرداد ماه به دستور استکبار جهانی جمعی از زائران را کشتند، همان ها هستند. که امروز شعار زنان زندگی آزادی را سر می دهند.

افتخاری ادامه داد: کسانی که حیات جاوید یافته اند موفق هستند، افرادی که اسیر زرق و برق زندگی غرب و استکبار نشده اند و دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی از آزادی برخوردارند.

وی به فلسفه برگزاری همایش مادران فاطمی، معارف حسینی، تمدن نوین اسلامی اشاره کرد و تصریح کرد: ایده برگزاری همایش مادران فاطمی، معارف حسینی، تمدن نوین اسلامی در زیر گنبد سیدالشهدا بسته شد. ، به طوری که تصمیم لازم گرفته شد و نسبت به اجرای آن اقدام کردیم.
راه شهدا ادامه دارد و ما هرگز پرچم شهدا را بر زمین نخواهیم گذاشت و اجازه نخواهیم داد دشمنان اسلام و نظام مقدس و انقلاب اسلامی ایران طمع کنند، لذا رسالت خانواده شهدا سخت تر است.

دبیرکل اتحادیه زنان مسلمان جهان و مشاور امور بانوان کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان گفت: برای اولین بار در کشور بندری به نام بانوی شهید و جزیره هرمز نامگذاری شد. به نام شهیده فاطمه نیک.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید