80 درصد مرگ و میرهای البرز دارای بیماری عمده بوده یا واکسینه نشده اند/ سیر اومیکرون در استان کاهش یافته است.


ساعت: 14:08
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812430

جواد معظمی گفت: خوشبختانه طی هفته گذشته وضعیت عروق کرونر پایدار بوده و تعداد بیماران سرپایی و آزمایش شوندگان نشان دهنده این مشکل است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد معظمی، معاون درمان دانشکده پزشکی دانشگاه البرز در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: خوشبختانه طی یک هفته گذشته وضعیت عروق کرونر پایدار بوده و تعداد بیماران سرپایی و آزمایش‌کننده نشان می‌دهد.

معظمی با اشاره به اینکه شواهد نشان می دهد روند کاهشی امیکرون در البرز آغاز شده و به اوج رسیده ایم، افزود: باید همچنان پروتکل ها را رعایت کنیم و به سلامت سالمندان و بیماران توجه ویژه ای داشته باشیم.

وی گفت: متأسفانه 80 درصد مرگ و میر و بستری شدن امیکرون در البرز واکسینه نشده و یا دارای بیماری های مهمی مانند فشار خون، سرطان و بیماری قلبی هستند، بنابراین خانواده هایی که این شرایط را دارند باید پروتکل ها را رعایت کنند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه گفت: مراکز تزریق واکسن در البرز فعال هستند و در نوبت عصر به کارکنان خدمات ارائه می کنند و مردم می توانند در این زمینه راهنمایی های لازم را برای واکسیناسیون از مراکز بهداشتی درمانی دریافت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید