افزایش حجم ترافیک در جاده ها و بزرگراه های پایتخت


ساعت: 09:53
تاریخ انتشار: 91/01/29
کد خبر: 1822794

رئیس مرکز اطلاعات و فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی جاده های تهران در روز دوشنبه 29 فروردین 1401 را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ مجید رنجبر با بیان اینکه امروز شاهد ترافیک روان و آرام در اکثر محورها هستیم، گفت: با رصد همکارانم از مرکز فرماندهی و مدیریت هوشمند پلیس راهنمایی و رانندگی تهران برای وضعیت ترافیکی پایتخت، تردد در آنجا شکل گرفته است. افزایش یافته است و خوشبختانه مشکل یا مورد خاصی وجود ندارد.

وی افزود: تردد در مسیر زین الدین به صدف، شرق به غرب بابایی از هنگام به صیاد، جنوب شمال بزرگراه امام علی (ع) از گلشن دوست به زین الدین، بزرگراه چمران به پارک گفتگو، جنوب شمال نواب قبل از نهم از در داخل تونل، زین الدین از شرق به غرب از صدف تا پاسداران و خیابان آزادی بعد از معین تا بهبودی است.

رئیس مرکز اطلاعات و فرماندهی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: تردد در مسیر غرب به شرق بزرگراه همت از کبیری طامه به جنت آباد از شرق به بزرگراه حکیم شقایه به سمت تعاونی است.

سرهنگ رنجبر گفت: در محور صدر از امام علی (ع) به صیاد و دستواره تا چهارراه مدرس ترافیک سنگینی داریم.

سرهنگ رنجبر گفت: تردد در محور شیخ فضل الله از جینا به شوریده، جینا در مسیر غرب به شرق شیخ به گمنام و غرب شرق نیایش از سردار جنگل به ستاری، یادگار جنوب به شمال از صالحی به جاده آزاد ایوانک از آذا ب. پل یک ستاره است.

سرهنگ رنجبر در پایان به مناسبت گرامیداشت روز ارتش افزود: با توجه به اطلاع رسانی روز گذشته مبنی بر محدودیت های جاده ای منتهی به حرم امام خمینی (ره) و گرامیداشت روز ارتش، شهروندان عزیز از مسیرهای جایگزین استفاده کردند و ما را در کاهش تصادفات و کاهش تصادفات یاری رساندند. تنظیم جاده ها با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید