افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ماه اجرایی می شود

افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت ماه اجرایی می شود

روز جدید : مدیر عامل تامین اجتماعی از اعمال هنر. 96 و 111 قانون افزایش حقوق بازنشستگان گفت: با کمک دولت افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه انجام می شود.

در جلسه ای با حضور رئیس سازمان تامین اجتماعی، معاون و معاونین این سازمان و همچنین رئیس و اعضای هیئت مدیره کانون عالی بازنشستگان و مستمری بگیران و رئیس اتحادیه ایثارگران جامعه کارگری. ، مقرر شد حقوق بازنشستگان افزایش یابد.اردیبهشت.

میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با کمک دولت افزایش حقوق بازنشستگان در اردیبهشت ماه انجام می شود.

وی افزود: مواد 96 و 111 افزایش حقوق بازنشستگان در حال بررسی است و بررسی کارشناسی افزایش مستمری مستمری بگیران که حداقل مشمول محسوب می شود بر اساس ماده 111 و جلسات افزایش حقوق بازنشستگان نهایی شده است. سطوح ادامه دارد.”

موسوی گفت: رویکرد راهبردی ما این است که با اجماع شرکا و نمایندگان بازنشستگان و بر اساس الزامات و توانمندی های قانونی سازمان بهترین تصمیم را در حوزه عدالت و حمایت از حقوق ذینفعان اتخاذ کنیم.

تعداد مستمری بگیران اصلی تامین اجتماعی معادل 4 میلیون و 355 هزار نفر است که امسال مشمول افزایش حقوق می شوند.

سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین صندوق بازنشستگی ایران بیش از 50 درصد جمعیت کشور را تحت پوشش احکام حمایتی قرار داده است.

بر اساس آخرین آمار، بیش از 14 میلیون نفر در کشور به عنوان بیمه شده پایه و بیش از چهار میلیون نفر به عنوان مستمری بگیر، از کارافتاده و بازماندگان از تعهدات بیمه ای و درمانی بلندمدت و کوتاه مدت برخوردار هستند.

با احتساب افراد تحت تکفل این گروه ها، در مجموع بالغ بر 44 میلیون نفر در کشور عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید