افزایش حقوق بازنشستگان از این ماه + جزئیات

افزایش حقوق بازنشستگان از این ماه + جزئیات

طبق روال هر سال حقوق بازنشستگان در ابتدای سال جدید اندکی افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان مانند سایر حقوق ماهانه پرداخت می شود. مجلس با افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1401 موافقت کرد و طبق آخرین اخبار حقوق بازنشستگان و میزان افزایش آنها مشخص شد. اخبار منتشر شده از سوی کمیسیون تلفیق حاکی از آن است که در نهایت حقوق بازنشستگان در سال جاری افزایش و یکسان خواهد شد.

برخی از بازنشستگان به زودی سپرده جدیدی خواهند داشت.

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از پرداخت پاداش پایان خدمت به 1400 معلم بازنشسته از امروز خبر داد.

رضا حاجی پور با اشاره به پیگیری های وی و کمیسیون آموزش در خصوص پرداخت پاداش پایان خدمت به 1400 معلم بازنشسته گفت: بر اساس پیگیری های انجام شده مقرر شد پس از پرداخت 20 درصد پاداش پایان خدمت به معلمان بازنشسته، مابقی مبلغ پاداش در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

نماینده مردم آمل در شورای اسلامی تصریح کرد: با رایزنی های انجام شده با وزیر آموزش و پرورش این امر تامین و مبلغ مورد نیاز برای پرداخت پاداش پایان خدمت به خزانه واریز شده است. کل کشور

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تاکید کرد: بنابراین از امروز پاداش پایان خدمت 1400 معلم بازنشسته به طور کامل پرداخت و حق این عزیزان به آنها تعلق می گیرد. (منبع: اقتصاد 100)

زمان واریز معوقات بازنشستگان

معوقات تمامی مستمری بگیران طی چند روز گذشته پرداخت شده است.اداره «فعالیت های مالی» صندوق ملی «بازنشستگان» در اطلاعیه ای از پرداخت و تسویه کامل کسورات دستگاه های اجرایی مربوط به حقوق آبان ماه سال جاری خبر داد. مستمری بگیران این صندوق

در این اطلاعیه آمده است: کسورات از حقوق آبان ماه 1401 مستمری بگیران و مستمری بگیران صندوق بازنشستگی کشوری بابت واریز به حساب بانک ها و سایر اعتبار فروشان در تاریخ سیزدهم به صاحبان حساب دستگاه های اجرایی واریز شد. و 14 دسامبر 1401 و به طور کامل مستقر هستند.

بر اساس این اطلاعیه، صندوق بازنشستگی کشوری در حال حاضر هیچ گونه تعهدی «پرداخت نشده» در قبال مطالبات دستگاه های اجرایی ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید