افزایش حقوق سربازان در روزهای بعد محقق شد / واریز شد


ساعت: 11:04
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840293

افزایش حقوق مشمولان در سال جاری مهمترین دغدغه جذب نیرو در نیروهای مسلح است. وعده افزایش حقوق که نسبتا قابل توجه است و یکی از مشوق های خدمت سربازی محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ افزایش حقوق مشمولان در سال جاری مهمترین دغدغه جذب نیرو در نیروهای مسلح است. وعده افزایش حقوق که نسبتا قابل توجه است و یکی از مشوق های خدمت سربازی محسوب می شود.

وعده ای که در ودیعه فروردین ماه و تعقیب خبرنگار فارس در آن زمان وجود نداشت، حاکی از آن بود که بودجه باید در اختیار ستاد کل نیروهای مسلح قرار گیرد و سپس با توجه به اطلاعات و سوابق شخص دست اندرکار. وضعیت و محل خدمت، مجرد یا متاهل.در چنین مواردی میزان افزایش حقوق باید تعیین شود.

پیگیری های امروز خبرنگار پلیس فارس از کارکنان مربوطه نشان می دهد که خوشبختانه این وام به ستاد کل نیروهای مسلح اعطا شده و سربازان در اردیبهشت ماه 1401 شاهد حداقل دو برابر شدن حقوق خود خواهند بود.

لازم به ذکر است که پرداخت افزایش حقوق سربازان تا چند روز دیگر آغاز می شود، اما مبلغی که باید پرداخت شود کمتر و حداقل دستمزد طبق مصوبه نمایندگان مجلس که حداقل تعداد سربازان را پیش بینی کرده بودند، دو نفر است. «دستمزد سه میلیون و پانصد هزار تن باشد. یک میلیون و دویست هزار تن خواهد بود.

نظارت بر پرداخت معوقات فروردین ماه و میزان دقیق افزایش حقوق همچنان ادامه دارد.

گفتنی است، مجلس شورای اسلامی افزایش «میلیونی» حقوق نیروهای جذب شده در سال 1401 را تصویب کرد.

انتهای پیام/
منبع: فارس

دیدگاهتان را بنویسید