افزایش سقف صندوق های اشتغال زایی مددجویان اجتماعی به 150 میلیون تومان


زمان: 12:50 بعد از ظهر
تاریخ انتشار: 09/08/1401
کد خبر: 1914442

معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اجتماعی استان قزوین اعلام کرد؛

غفار رمضانی گفت: افزایش تسهیلات اشتغالزایی برای مشتریان از 100 میلیون به 150 میلیون در مشاغل مختلف خدماتی، صنعتی، کشاورزی و خانگی یکی از بسته های تشویقی سازمان بهزیستی برای مشتریان و کارفرمایان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; کارفرمایانی که فرصت های شغلی پایداری را برای دریافت کنندگان رفاه فراهم می کنند، مزایای کم بهره و بسته های تشویقی دریافت می کنند.

بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی، سقف صندوق های اشتغال زایی متقاضیان از 100 میلیون تومان به 150 میلیون تومان افزایش یافت. همچنین بر اساس ابلاغیه مذکور سقف تسهیلات برای کارفرمایانی که بر اساس قانون کار از 2 میلیارد تومان به 4 میلیارد تومان به ازای هر نفر 150 میلیون تومان استخدام می کنند.

غفار رمضانی معاون مشارکت های مردمی و اشتغال اجتماعی استان قزوین گفت: افزایش فرصت های اشتغال زایی مددجویان از 100 میلیون به 150 میلیون در زمینه های مختلف خدماتی، صنعتی، کشاورزی و مشاغل خانگی یکی از بسته های تشویقی سازمان بهزیستی برای مددجویان است. کارفرمایان.”

وی افزود: کارفرمایانی که کارگران بیمه شده را به کار گیرند، مبلغ 150 میلیون تومان به ازای هر شغل تا سقف 4 میلیارد تومان دریافت می کنند. به شرط داشتن مجوز جاری و معتبر قراردادی 7 ساله با سود 4 درصد دریافت می کنند.

نائب رئیس مشارکت های مردمی و اشتغال اجتماعی استان قزوین بیان کرد: این ابزار اشتغال برای خوداشتغالی داوطلبان و کارفرمایان که می توانند داوطلبان را استخدام کنند طراحی شده است.

رمضانی در پان گفت: امسال حدود 90 میلیون تومان اعتبارات استانی برای این مشکل اختصاص یافته که 45 میلیارد تومان آن پرداخت و مابقی برای پرداخت به بانک های عامل ارسال شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید