افزایش 400 درصدی بازدیدکنندگان از خسروی/رازینی برای تردد 24 ساعته ادامه دارد


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896089

بهمن امیری مقدم گفت: در دو روز گذشته 400 درصد افزایش تردد از مرز خسروی داشته ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، بهمن امیری مقدم امروز پنجشنبه در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که در سالن انتظار کرمانشاه برگزار شد، گفت: تلاوت قرآن در منزل تاثیرگذار است. در مورد سایر اعضای خانواده، پدر و مادر، که خواندن قرآن جزء برنامه زندگی آنهاست، فرزندانشان نیز به یادگیری و خواندن قرآن علاقه مند می شوند.

استاندار کرمانشاه افزود: باید قرآن را بفهمیم و به آن عمل کنیم. قرآن کریم نباید در وسط خانه رها و غریب بماند و آن را در آستانه خانه داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید به طور جدی قرآن را از مقطع ابتدایی با استفاده از روش های صحیح و اصولی و معلمان قرآن در برنامه درسی آموزش دهیم.

امیری مقدم گفت: امروز در زمینه آموزش قرآنی همه باید تلاش کنیم و کلاس ها و دوره های قرآنی در منازل و مساجد رونق داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از مشکلات کشور ناشی از دوری از قرآن کریم بوده است، گفت: بدون شک اگر در همه عرصه ها بر اساس قرآن عمل کنیم، دیگر جامعه دچار آسیب های اقتصادی، فرهنگی، بحران اجتماعی و مشکلات معیشتی

استاندار کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه مردم مقاومی هستند لذا به دنبال این هستیم که در حوزه های قرآنی، فرهنگی، ورزشی، اقتصادی و… برنامه های متنوعی داشته باشیم.

امیری مقدم در بخشی دیگر از سخنان خود به استقبال کرمانشاه از زائران اباعبدالله عبدالله (ع) اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم با ممارست مهر بنده ای که بر سینه کرمانشاه زده می شود به منصه ظهور برسد.

وی همچنین از مردم خواست نسبت به شایعات موجود در فضای مجازی واکنش سریع نشان ندهند و افزود: اظهار نظر سریع و بدون تحقیق انسان را مقصر می کند.

استاندار کرمانشاه گفت: متأسفانه مرز به دلیل ازدحام زائران بسته شد و این امر باعث تاخیر در تردد شد. لذا با تلاش های صورت گرفته زائران تا ساعت 21 از مرز خارج شدند.

وی ادامه داد: از چند روز گذشته تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا در مرز خسروی که یک مرز قدیمی است به بهترین شکل ممکن به زائران خدمات رسانی کنیم.

امیری مقدم افزود: در دو روز گذشته 400 درصد افزایش بازدید داشته ایم و از آنجایی که از ساعت 5 صبح تا 17 امکان تردد در مرز خسروی وجود دارد، گره های ترافیکی وجود دارد. افزایش می یابد، در حالی که اگر ترافیک 24 ساعته باشد، این مشکل حل می شود، فصل می شود.

وی بیان کرد: صحبت از تردد 24 ساعته زائران از مرز خسروی شد و امیدواریم به پایان برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید