افزایش یک ساعته تردد زائران از مرز خسروی


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896063

محمد حیدری از افزایش یک ساعته تردد زائران از مرز خسروی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حیدری در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز گفت: به فضل الهی امروز شاهد حرکت خیل عظیم زائران اباعبدالله الحسین(ع) از مرز خسروی به سمت دروازه کربلا هستیم.

فرماندار کسرشیرین افزود: تاکنون بیش از 12 هزار نفر به صورت سازماندهی شده و آرام از مرز خسروی خارج شده اند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به مفهومی که روز گذشته در کار مسئولان در حوزه گذرنامه رخ داد، امروز استاندار دیالی به همراه فرماندهان نظامی و انتظامی و همچنین مدیر پایانه مرزی از منزوری بازدید کردند. مرز.

حیدری بیان کرد: به دعوت استاندارد دیالی از پایانه مرزی خسروی نیز بازدید و از نزدیک با زائران دیدار و قول مساعد دادند که با کمک هیئت دولت، وزیر کشور عراق و هیئت بنادر آسان تردد، اقدام کنند. مشکلات و مشکلات موجود را حل کند. .

وی بیان کرد: همچنین در خصوص افزایش ساعت خروج زائران، پیگیری مجدانه ای صورت گرفت که طی آن فرماندار دیالی ساعت سفر و خروج زائران را یک ساعت افزایش داد.

فرماندار قصرشیرین ضمن قدردانی از مسئولین و کارکنان طرف عراقی گفت: از زائران بابت وقفه روز گذشته که باعث رنجش آنان شد عذرخواهی می کنیم.

وی گفت: تعداد زائران زیاد و امکانات کشور عراق ضعیف است، از این رو حمایت های لازم از آن کشور انجام می شود تا بتوانند به زائران خدمات رسانی کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید