افزایش 46 درصدی خرید آنلاین در آذربایجان غربی

زمان: 09:13
منتشر شده در: 1400/07/18
کد خبر: 1774733

فرهی مقدم گفت: در 6 ماهه نخست سال جاری 46 درصد پست در قالب خرید آنلاین افزایش یافته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز ، مجید فرهی محدم در نشستی با خبرنگاران که به مناسبت روز نامه در اتاق جلسات اداره کل برگزار شد ، با اشاره به افزایش خرید آنلاین به دلیل شیوع بیماری عروق کرونر قلب ، قلب گفت: در شش ماهه نخست سال جاری ، اقلام پستی 46 درصد در قالب خرید آنلاین افزایش یافته است.

وی از فعالیت 848 اداره پست در استان خبر داد و افزود: از این تعداد 493 مورد روستایی ، 319 باجه شهری و 26 واحد دولتی در مرکز شهر است.

مدیر کل پست آذربایجان غربی از راه اندازی سیستم صدور گواهینامه کد پستی در استان خبر داد و گفت: شهروندان می توانند برای دریافت کد پستی 10 رقمی با تماس با سامانه جهت دریافت کد پستی خود اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد زیادی از افرادی که به اداره پست اصلی مراجعه می کنند ، متأسفانه نقایصی در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی وجود دارد که باعث شده 55 درصد از کارکنان پست از بیماری کرونر قلب رنج ببرند و دو نفر افراد ناشی از این بیماری “این بیماری جان خود را از دست داده است.

فاروهی با بیان اینکه 125 خبرنگار در استان کار می کنند ، گفت: برای قطع زنجیره تاج ، همه خبرنگاران مجهز به دستگاه ژست گیری هستند و از خرید هرگونه پول برای خرید از طریق نیابتی خودداری می کنند.

مدیر کل پست آذربایجان غربی گفت: آذربایجان غربی دومین استان کشور پس از استان تهران است که مجهز به سیستم مکانیزه صدور سند است.

وی گفت: “هر پیک به طور متوسط ​​روزانه 100 مرسولات پستی توزیع می کند.” خدمات پستی و کارکنان آذربایجان غربی واکسینه شدند.

فرهی افزود: در روزهای فوران تاج خطوط مستقیم ارومیه به تبریز و ارومیه به سنندج جهت سرعت بخشیدن به روند پستی راه اندازی شد.

مدیرکل پست آذربایجان غربی از ارسال بیش از یک میلیون و 60 هزار مرسولات پستی در شش ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: همچنین در این مدت 60 هزار بسته اینترنتی ارسال شد و ما جزو 5 برنامه برتر هستیم. استان های کشور ارتباط با اینترنت “

وی در نهایت به تحریم های بین المللی علیه ایران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به دلیل روابط بین المللی شامل تحریم ها نمی شود.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید