افزایش 5 میلیونی حقوق این بازنشستگان از طریق جذب

افزایش 5 میلیونی حقوق این بازنشستگان از طریق جذب

وی تاکید کرد: با استهلاک بدهی های کشوری و در عین حال ایجاد عدالت در حقوق و مزایای کارکنان، شاغل و بازنشسته تامین اجتماعی، یکسان سازی حقوق مستمری بگیران نیز صورت گیرد.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: از سوی دیگر یکسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری ​​حقی اجتناب ناپذیر است که وظیفه مجلس و دولت انقلابی است.

وی با بیان اینکه دولت باید پیشنهاد خود را برای نظام عادلانه و هماهنگ در قالب لایحه به مجلس بیاورد، گفت: در راستای توسعه عدالت اجتماعی و حل مشکل شاغلان و بازنشستگان، برنامه نظام حقوق و دستمزد اجرا می شود. با توجه به شرایط فعلی به سمت عدالت محوری هدایت می شود تا شاهد عدالت در پرداخت باشیم.

حاجی بابایی تاکید کرد: احساس تبعیض بیش از مشکلات معیشتی کارکنان دولت است، این رویکرد می تواند باعث نشاط و امید در بین کارکنان و مستمری بگیران شود که از نکات برجسته مقام معظم رهبری است.

وی گفت: جایگاه کارکنان دولت در جهش تولید و کنترل تورم قابل چشم پوشی نیست که با رضایت شغلی کارکنان شاغل و بازنشسته انگیزه آنان در انجام وظایف مهم افزایش می یابد و به یاری خداوند شاهد تحقق آن خواهیم بود. از اهداف مورد نظر در این زمینه است.

دیدگاهتان را بنویسید