نیاز واحدهای فولادی از طریق بورس تامین نمی شود/ افزایش ظرفیت اشتغال در کارخانه فولاد از طریق تامین برق و گاز

ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۳
کد خبر: 1800175

رئیس سازمان صمت استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار موج رسا:

رئیس سازمان صمت استان زنجان با بیان اینکه نیاز واحدهای تولیدی فولاد به طور کامل از طریق بورس تامین نمی شود، گفت: افزایش ظرفیت اشتغال در کارخانه فولاد از طریق تامین برق و گاز خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر فغفوری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و اقدامات انجام شده برای رفع این مشکلات گفت: زنجیره تولید فولاد هم اکنون از طریق بورس اجرا می شود.

وی با اشاره به خالی بودن ظرفیت واحدهای فولادی، تصریح کرد: نیاز این واحدهای تولیدی به طور کامل از طریق بورس تامین نمی شود.

رئیس صمت استان زنجان گفت: اکنون در واحدهای تولیدی فولاد ظرفیت وجود دارد که در صورت تامین مواد اولیه از طریق بورس، ظرفیت اشتغال افزایش یابد.

وی افزود: اگر اکنون واحد تولیدی البرز ناب آرش ​​500 پرسنل دارد، واقعاً می تواند با تمام ظرفیت به هزار نفر برسد و این طبیعی و منطقی است.

فغفوری گفت: «تامین برق در بخش فولاد مشکلات زیادی دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر محدودیت هایی برای تامین برق این نیروگاه ها اعلام شده است، خاطرنشان کرد: طبیعی است که جذب انرژی در این واحدهای تولیدی با افزایش فعالیت های تولیدی انجام شود.

رئیس صمت استان زنجان گفت: امیدواریم این مشکل مدیریت انرژی به ویژه در حوزه گاز و برق حل شود تا بتوانیم 100 درصد نیاز برق و گاز این واحدهای تولیدی را تامین کنیم. انرژی در این واحدهای تولیدی جذب می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید