افشاگری جدید پوتین و معشوقه جنجالی اش؛ پاهای دو پسر درگیر است

افشاگری جدید پوتین و معشوقه جنجالی اش؛  پاهای دو پسر درگیر است

روز جدید : ولادیمیر پوتین از معشوقه مخفی و ژیمناستیک خود دو پسر دارد که بر اساس گزارش ها، دکتری که پسران را به دنیا آورده صحت این موضوع را تایید کرده است.

مدت ها شایعه شده بود که پوتین 69 ساله با آلینا کابایوا 38 ساله رابطه دارد، اما اکنون جزئیات جدیدی در مورد دو پسر آنها منتشر شده است.

گفته می شود آلینا به عنوان بانوی اول روسیه با یک ناوگان لیموزین و گروهی از نگهبانان مسلح زندگی می کند.

چند روز پیش، کابایوا برای ارائه نمایشی در ژیمناستیک ریتمیک در جشنواره آلینا، یک حضور عمومی نادر در VTB Arena در مسکو داشت. او در مقابل یک بیلبورد با آرم “Z” ایستاده بود. نماد حمایت از عملیات نظامی روسیه در اوکراین. تصویر زیر مربوط به این مراسم است:
افشاگری جدید پوتین و معشوقه جنجالی اش؛ پاهای دو پسر درگیر است
آلینا کاباوا در جشنواره آلینا.

در حالی که پوتین به دو دخترش از ازدواجش با لیودمیلا اوچرتنی که در سال 2013 به پایان رسید اعتراف کرد، رابطه خود را با کابایوا و دیگر فرزندانش مخفی نگه داشت.

روزنامه سوئیسی Sonntagszeitung فاش کرد که او دو پسر دارد که یکی در سال 2015 در سوئیس تحت تدابیر امنیتی شدید و دیگری در سال 2019 در روسیه متولد شده است.

جزئیات جدید با شایعاتی مبنی بر اینکه پوتین و آلینا کابایوا 38 ساله در سال 2018 دوقلو به دنیا خواهند آورد، تناقض دارد.

این روزنامه ادعا می کند که منبع یکی از دوستان شخصی کابایوا است که دکتری را نیز می شناسد که این دو پسر را به دنیا آورده و جزئیات تولد آنها را تایید کرده است.

این پزشک زن روسی الاصل در کلینیک سنت آن در منطقه ایتالیایی زبان تیچینو در سوئیس کار می کند، جایی که اولین فرزندش در آنجا به دنیا آمد.

همان دکتر در سال 2019 پسر دوم خود را در مسکو به دنیا آورد و قبل از تولد او، کاباوا چندین بار مخفیانه به لوگانو سفر کرد.

کابایوا پیش از آغاز رابطه خود با پوتین که گفته می شود در سال 2007 اتفاق افتاد، چندین بار نیز به سوئیس سفر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید