افشاگری عجیب درباره انتقال استقلال و پرسپولیس

افشاگری عجیب درباره انتقال استقلال و پرسپولیس

روز گذشته برای حل مشکلات تیم های استقلال و پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، این دو تیم به وزارتخانه های صمت، اقتصاد و دارایی واگذار شدند. کاظم اولایایی، سخنگوی کمیته استیناف در یک مصاحبه تلویزیونی گفت که این انتقال جعلی بوده است.

اولیای دم در پاسخ به این سوال که آیا وزارت صمت و وزارت اقتصاد و دارایی به عنوان مالک هر دو باشگاه معرفی شده اند یا خیر، گفت: اقداماتی صورت گرفته که سازمان خصوصی سازی به آن اعتراض کرده است و نمی دانم آیا مقررات داخلی چنین چیزی را اجازه می دهد یا خیر. اما حتی اگر چنین مجوزی داده شود، می دانیم که این یک اقدام رسمی است و نمی دانیم که آیا مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار می گیرد یا خیر، زیرا بحث روی دولت دو وزارتخانه وجود دارد یا خیر. باید دید نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا چیست.

وی همچنین در پاسخ به بحث مالیاتی دو تیم گفت: در قوانین داخلی چیزی به نام ماده ۲۱۶ وجود دارد، هرکس اظهارنامه بدهد حق اعتراض دارد و در کمیسیون سه نفره متشکل از نماینده سازمان مالیاتی رسیدگی می شود. ، اتحادیه کارگری و قوه قضاییه. آنها در حال بررسی اعتراض هستند. این درخواست شده و حاوی ماده ۲۱۶ مکرر است و به هر حال موضوع در حال رسیدگی است.

والدین در پاسخ به این سوال که آیا کنفدراسیون فوتبال آسیا این موضوع را می پذیرد، گفت: به نظر می رسد این موضوع در سال های گذشته اتخاذ شده است زیرا بحث بدهی مالیاتی منتفی شده است، زیرا کنفدراسیون فوتبال آسیا با بدهکاران خاصی برخورد می کند و بدهی های ادعایی کارساز نیست. برخی از مربیان با من تماس گرفتند که ما از باشگاه می‌خواهیم چون باید مراحل قانونی طی شود و سپس تصمیم نهایی صادر شده باشد.

سخنگوی کمیسیون استیناف مجوزهای حرفه ای گفت دیابت و اوساگوانا پنجره نقل و انتقالات دو باشگاه را به چالش کشیده اند: «سال گذشته یک باشگاه چینی چند روز پس از پایان مهلت مقرر بدهی خود را پرداخت کرد.» اما او نتوانست در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کند. لیگ . . گل گهر هم از اصل و هم از هیئت استیناف مجوز حرفه ای گرفت اما کنفدراسیون فوتبال آسیا این مجوز را نپذیرفت. وقتی متوجه شدیم کجا اشتباه کرده ایم، متوجه شدیم یکی از بدهی هایی که تیم به مربیش داشت با کمتر از یک ماه تاخیر پرداخت شد. حالا از این تیم سوال شده که چرا به موقع پرداخت نشده است.

وی در پایان درباره اینکه آیا به حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا امیدوار است یا خیر، گفت: اگر مانند سال های گذشته رایزنی هایی انجام شود و این دو تیم قول هایی برای حل مشکلات بدهند، با این وعده ها اتفاقاتی می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید