افشاگری مستقل: پول استراماچونی تسویه شده است اما…

افشاگری مستقل: پول استراماچونی تسویه شده است اما…

طبق اولتیماتومی که کنفدراسیون فوتبال آسیا 9 ماه پیش برای تیم های بدهکار ارسال کرده بود، آنها باید تا 10 اسفندماه معادل 20 فروردین ماه، بدهی های داخلی و خارجی را تسویه می کردند و مدارک مربوطه را در سایت آپلود می کردند تا استقلال این کار تضمین شود. او این کار را نکرد و اکنون در خطر حذف مجدد از بازی های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

پس از این اتفاق تلخ، رئیس سازمان خصوصی سازی مجددا اعلام کرد که هزینه پرداخت بدهی استراماچونی از سوی این سازمان در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته است. سخنی که وزیر ورزش و جوانان آن را تکرار کرد.

در چنین شرایطی باید علی فتح الله زاده را مقصر اصلی محرومیت استقلال از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دانست. کلیپی از گفت و گوی تلفنی محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال در فضای مجازی دست به دست می شود که محمد مومنی در 29 آذر می گوید؛ پول درخواستی استراماهونی با کمک سازمان خصوصی سازی و وزیر ورزش و جوانان و همچنین کمک بانک شهر تامین شده و به زودی به حساب این مربی واریز می شود.

حالا در چنین شرایطی جای تعجب دارد که باشگاه استقلال پولی را به حساب استراماهونی واریز نکرده است. به احتمال زیاد این پول توسط باشگاه استقلال در جای دیگری هزینه شده است که قطعا مورد قبول سازمان خصوصی سازی نیست. قربان زاده گفت از باشگاه استقلال شکایت کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید