افشای دوجنسه بودن عروس در شب عروسی! / داماد رسوایی به پا کرد!

افشای دوجنسه بودن عروس در شب عروسی!  / داماد رسوایی به پا کرد!

روز جدید همه چیز خوب پیش می رفت تا اینکه ناگهان آقا داماد به سراغ خانواده عروس رفت و با آنها درگیر شد.

هند همیشه منبع عجیب ترین اخبار به خصوص ازدواج بوده است که پیش از این بارها در این قسمت به آن پرداخته ایم. از ماجرای «عروسی که وسط مهمانی داماد را عوض کرد!» تا «ازدواج همزمان دو خواهر با یک مرد» را می خوانید. در این قسمت ماجرا کمی متفاوت است و در واقع می توان گفت که عدم آگاهی و اطلاع رسانی بد منجر به رسوایی و ساختن خبر شد، آبروریزی که در نهایت همه متوجه شدند به اشتباه ایجاد شده است.

ماجرا مربوط به مشکل ژنتیکی عروس بود که یک مشکل کاملاً پزشکی است و قابل درمان است، اما بروز برخی مشکلات و تغییر تاریخ مراسم عروسی، درمان کامل عروس را با مشکل مواجه کرد. تکمیل نشدن درمان و تاخیر در عمل او باعث ایجاد اختلال بزرگی شد.

او مدتی قبل از مراسم ازدواجش تصمیم گرفت خود را به طور کامل بهبود بخشد، اما با وجود اینکه دو ماه است که درمان روتین را شروع کرده بود و بخشی از راه را طی کرده بود، این اتفاق نیفتاد. ظاهرا یکی از میهمانان که از مشکل عروس خبر داشت در میانه مراسم به نوعی این خبر را به گوش داماد رسانده که باعث عصبانیت وی و به هم ریختن مراسم عروسی شده و در نهایت از خانواده عروس به دلیل تقلب شکایت کرده است.

عروس و خانواده اش به پلیس گفتند که او قصد خیانت نداشت و تنها به دلیل تمایل به شکل دادن به این زندگی، تصمیم گرفتند مخفیانه این مشکل را درمان و حل کنند.

با توجه به توضیحات پزشک این دختر جوان، مشکل او اصلا شبیه مشکل یک ترنس نبوده و بسیار کوچک و قابل حل بوده اما درک این مشکل برای داماد آسان نبوده است. عروس خانمی که شوهرش را خیلی دوست داشت به دلیل این مشکل جسمی نمی خواست او را از دست بدهد، بنابراین تصمیم گرفت تحت درمان جامع قرار گیرد و مراحل تکمیل درمان را طی کرد، اما تغییر تاریخ مراسم مانع از همه چیز شد

معلوم است که فردی که این خبر را برای آقای داماد آورده در ابتدای خبر اشتباه بزرگی کرده و به اشتباه موضوعی ساده و بسیار متفاوت از موضوع تغییر جنسیت تادا را گزارش کرده و باعث آبروریزی بسیار شده است.

البته با حضور پزشک و پلیس این موضوع مشخص شد و مشخص شد که تنها بی اطلاعی و عدم اطلاع رسانی صحیح باعث شکست چنین روز مهمی برای دو خانواده شده است.

متأسفانه همه این رفتارها ریشه در آگاهی ضعیف و باورهای نادرست از مشکل ترنس ها دارد، مشکلی که علم پزشکی آن را قابل درمان می داند و بارها عنوان می کند که این افراد نه روان پریش هستند و نه مجرم، بلکه انسان هایی هستند که جنسیت واقعی خود را مشخص می کنند. از دوران کودکی سردرگم بوده و بعد از بلوغ مشکلات گسترده تری دارند.

دیدگاهتان را بنویسید