عروس شیرازی در شب عروسی به کما رفت/ شلیک اشتباه پیر داماد مشکل ساز شد

عروس شیرازی در شب عروسی به کما رفت/ شلیک اشتباه پیر داماد مشکل ساز شد

روز جدید فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: در تیراندازی شب گذشته در یکی از تالارهای عروسی این شهرستان دو نفر مجروح شدند و عروس به کما رفت.

سرهنگ مهدی جوکار در تشریح این خبر گفت: شب گذشته پس از تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از تالارهای عروسی شهرستان فیروزآباد، بلافاصله ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران مشخص شد فردی به قصد تفریح ​​و به صورت عرف عشایری با تفنگ شکاری اقدام به تیراندازی کرده که ضارب از محل متواری شده است.
ایجاد مخفیگاه متهم و دستگیری وی

فرمانده انتظامی فیروزآباد گفت: ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند و با اقدامات فنی و تخصصی وی را دستگیر کردند.

سرهنگ “جوکار” با بیان اینکه عروس در کما و حال دو نفر دیگر رضایت بخش است، گفت: سالن مذکور به دستور مقام قضایی پلمب شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم 36 ساله که شوهر خواهر داماد است برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، تاکید کرد: هرگونه برهم زدن نظم و امنیت عمومی خط قرمز پلیس است. و هر تیراندازی برای ایجاد محیطی امن و آرام برای عروسی است. ممنوع است و در صورت مشاهده اسلحه و تیراندازی با متخلفان برخورد قاطع خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید