اف سی پرسپولیس دیوانه است آیا بیانیه شهرهدی غیرقانونی است؟!

اف سی پرسپولیس دیوانه است  آیا بیانیه شهرهدی غیرقانونی است؟!

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره علت پرداخت نشدن شهر خودرو در پی توافق با رضا درویش، توضیح داد: در جلسه ای که آقای درویش با آقای حمیداوی داشت، بحث شد که پرسپولیس باید 10 میلیارد تن پرداخت کند. در حالی که رای هیات تجدیدنظر 800.7 میلیارد تن بود. باشگاه پرسپولیس با توجه به دولتی بودن نمی تواند خارج از رای کمیسیون استیناف پرداخت کند.

وی افزود: باشگاه شهرخودرو ابتدا گفت باشگاه پرسپولیس باید 12 میلیارد بدهد و بعد گفت 10 میلیارد. پرسپولیس بیشتر از 2200 میلیارد نمی تواند بپردازد چون فردا مشکلاتی پیش می آید و باید به نهادهای بالاتر مثل دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی پاسخگو باشد.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس با انتقاد از رفتار پرسنل شهرخودرو گفت: با وجود دير شدن اين مبلغ و معوق بودن تعهد، آقاي درويش گفت هر چند اين درخواست و پرونده مربوط به زمان من نيست، اما با توجه به اینکه باشگاه موظف به بازپرداخت بدهی است. مصمم به پرداخت بدهی هستیم. بعد از این جلسه چندین بار پیگیر شدیم تا مدیران اجرایی هر دو باشگاه یا نماینده قانونی را معرفی کنیم و صحبت کنیم، اما متاسفانه دوستان حاضر نشدند بیایند و صحبت کنند و مدام در رسانه ها مصاحبه و تهدید کردند. به جای مصاحبه، مشکل را حل کنیم.

لشگری بر غیرقانونی بودن پرداخت مبلغ 10 میلیاردی تاکید کرد و گفت: اگر باشگاه پرسپولیس نمی خواست این بدهی را بپردازد حتی 2 میلیارد تنی هم که برای قسط اول پرداخت کرده بود را پرداخت نمی کرد. باشگاه شهرخودرو 10 میلیارد طلب دارد که غیرقانونی است. ما حاضریم مبلغی را که در حال حاضر هیات تجدید نظر در مورد آن رای می دهد پرداخت کنیم. بارها به آنها گفتیم اما دوستان اصلاً تمایلی به ملاقات نداشتند و مدام در رسانه ها مصاحبه می کردند. این مشکل با مصاحبه و تهدید حل نخواهد شد. به جای اینکه مدام در رسانه ها حضور داشته باشید؛ مشکل را حل کنند و به حکم تجدیدنظرخواهی تمکین کنند و ما هم حاضریم بدهی را طبق همان حکم پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: جالب اینجاست که دوستان در مکالمات خصوصی و تلفنی یکسری مسائل را مطرح می کنند و مطالب دیگری را رسانه ای می کنند. بارها از باشگاه شهرهدی درخواست کرده ایم که با نمایندگان حقوقی دو باشگاه برای حل این موضوع جلسه ای برگزار کند و طبق قانون ادامه خواهیم داد اما پرسنل باشگاه شهرهدی از این کار خودداری کردند. ما باز هم تاکید می کنیم که حاضریم برای رای هیات تجدید نظر هزینه کنیم و مشکلی نداریم، اما نمی توانیم کار غیرقانونی انجام دهیم و این همان چیزی است که آقای درویش بر آن تاکید دارد. امیدواریم این دوستان به جای اینکه مدام در رسانه باشند برای حل مشکل بیایند.

لشگری در پایان تاکید کرد: چند سالی است که باشگاه شهرخودرو پول خود را دریافت نکرده است اما آقای درویش اصرار به پرداخت این بدهی دارند اما نمی دانیم چرا دوستان وی از این کار خودداری می کنند و با مصاحبه و تهدید چه اهدافی را دنبال می کنند. درخواست ما این است که برای حل این موضوع جلسه تشکیل دهند و رای هیات تجدیدنظر را پرداخت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید