بازیکن شهرهدی: دوست دارم استقلال قهرمان شود

بازیکن شهرهدی: دوست دارم استقلال قهرمان شود

فردین رباط در مورد 6 دیدار باقی مانده شهر هودرو در لیگ برتر توضیح داد: در بین دیگر دیدارها شاید بازی صنعت نفت و پیکان آسانتر باشد. دیدارهای دیگر مقابل سپاهان، استقلال، پرسپولیس و فولاد واقعا سخت است. صنعت نفت به اندازه تیم ما جوان است. تنها خوبی این بازی این است که ما میزبان هستیم. اگر در مشهد بازی کنیم، بازی بدون هوادار است.

بازیکن شهرخودرو درباره تقابل استقلال و شهرخودرو در لیگ برتر و اهمیت 3 امتیاز این دیدار برای هر دو تیم که کدام تیم پیروز این مسابقه می شود، بیان کرد: بازی استقلال برای من و تیممان بسیار مهم است. این تیمی است که من تجربه بازی در نیم فصل اول و دو فصل قبل را دارم. من در استقلال چیزهای زیادی از جمله ناموس و مردانگی یاد گرفتم اما الان با شهرهدی قرارداد دارم و با تمام وجود برای تیم می جنگم. دوست دارم در پایان فصل شاهخودرو در لیگ برتر بماند و استقلال قهرمان شود.

رابطه خود را با ورا گفوری روشن کنید: رابطه من با ورا گفوری فقط فوتبال نیست. من قبلاً او را دوست داشتم. من دائماً با او در تماس هستم و او همیشه چیزهای خوبی را به من یادآوری می کند.

وی درباره مشکلات مالی تیمش گفت: در شهرهدی چیزی نگرفتم. زمانی که می خواستم به شهرخودرو بروم با مدیرعامل و کادر این تیم صحبت کردم. فصل گذشته در تیمی بودم که در شرایط بحرانی قرار داشت و انتظار این چیزها را داشتم. این بازیکن 20 ساله که در تیم امید حضور دارد و در ابتدای فوتبالش قرار دارد نباید پول را ملاک کارش قرار دهد. به خاطر پیشرفت فوتبال به شهرهدی آمدم. امیدوارم به عنوان یک بازیکن به اهدافم برسم.

دیدگاهتان را بنویسید