اقدامات خبرساز بیرانوند پس از آخرین رسوایی ها + عکس

علیرضا بیرانوند که این روزها با فسخ قراردادش با پرسپولیس در اقدامی جنجالی خبرساز شد، همچنان آینده مبهم را دنبال می کند و همه منتظر تصمیم نهایی و حرکت بعدی او هستند، امروز اتفاق خاصی را رقم زد.

بیرانوند فارغ از همه شرایط و فشارهایی که این روزها با آن روبه روست، در اقدامی قابل تقدیر با مراجعه به یکی از بیمارستان های تهران، مهزیار علی آبادی را تشویق کرد.

بیمارستان ارتش خیابان فاطمی امروز شاهد مهمان ویژه و پیشرو بود. بیرانوند آدرس دوست 16 ساله اش را خواست و در اتاقش حاضر شد. مهیار پسر 16 ساله ای است که عاشق پرسپولیس است و سابقه دروازه بانی دارد. او که این روزها در حال مبارزه با سرطان است، یکی از هواداران پر و پا قرص علیرضا بیرانوند و پرسپولیس است و در شرایطی که با روحیه جنگندگی و روحیه بالایی برای غلبه بر این بیماری مبارزه می کند، از حضور بیرانوند غافلگیر شد و او. شگفت زده شد.

بیرانوند در حضور نیم ساعته خود در کنار مهریار فضای جالبی را برای او ایجاد کرد و از او خواست تا با همین روحیه بر این بیماری غلبه کند و همزمان با آغاز تمرینات تیم ملی در شهریور در کنار آنها حاضر شود تا پیراهن یادگاری خود را به او هدیه دهد. تقدیم کردن

اقدامات خبرساز بیرانوند پس از آخرین رسوایی ها + عکس

دیدگاهتان را بنویسید