اقدامات سپاه برای تامین امنیت سالگرد رحلت امام


ساعت: 18:20
تاریخ انتشار: 1401/03/09
کد خبر: 1842674

سخنگوی سپاه گفت: اقدامات گسترده ای برای تامین امنیت و تسهیل ورود و حضور نمازگزاران در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حال انجام است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در آستانه سی و سومین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: و اینجا میهن اسلامی است که در آن. مردم ایران رهبر بزرگ، دوراندیش و فرزانه خود را از دست داد.

وی افزود: رهبری عادل زندگی و مردمی که نه تنها به عنوان یک سیاستمدار بلکه یک عالم بزرگ دینی و مجاهدی خستگی ناپذیر که با ایمان و ایمان و آزادی راه را برای مبارزه با بی عدالتی و ظلم و در نهایت حمایت و پشتیبانی الهی هموار می کنند. او حکومت ظالم و دیکتاتوری را سرنگون کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: 33 سال پس از رحلت جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی که این نظام مقدس را بر اساس اسلام ناب محمدی (ص)، سیره امام خمینی (ره) به ویژه در حوزه ولایت مداری پایه گذاری کرد. و تبعیت از رهبری و وحدت و استکبار ستیزی در دنیایی که ظلم و بی عدالتی فراگیر شده و به ویژه کشور عزیزمان ایران در معرض تهدید و هجمه رنگین دشمنان است بسیار آموزنده است.

سردار شریف به بررسی صیانت از خط و سیره حضرت امام (ره) و میراث ارزشمند ایشان به ویژه ولایت فقیه می پردازد که می تواند سلامت جامعه را از هر گونه تحریفات و بدعت ها تضمین کند و شورش ها و حوادث ناشی از آن را خنثی کند. از نقشه های دشمن می باشد.وی تشریح و تصریح می کند: خدا را شکر که مکتب امام خمینی (ره) توسط جانشین صالحش، ولی فقیه و رهبر معظم امام خامنه ای (مدظله العالی) بر بستر انقلاب اسلامی می درخشد و می درخشد. با رهبری حکیمانه و تدبیر و تدبیر معظم له انقلاب اسلامی و ملت ایران را از گزند انواع ترفندها و توطئه های نظام سلطه و صهیونیسم مصون داشت.

مسئول روابط عمومی سپاه با اشاره به اهتمام ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای برگزاری هرچه باشکوه مراسم سالگرد رحلت امام، حتی پس از گذشت دو سال، با توجه به شرایط کرونا در کشور، تشریفات میدانی و حضور در این سالگرد، گفت: طبق سالهای گذشته اتفاق افتاده است. وی گفت: با دستور سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه شهید فهمیده به فرماندهی سردار حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ تشکیل و هماهنگی های لازم انجام و هماهنگی های لازم انجام شد. و امنیت

وی ادامه داد: این قرارگاه مأموریت دارد با استفاده از نهادهای امنیتی، نظامی و انتظامی و ایجاد هماهنگی و مدیریت متمرکز فعالیت های سازمان ها و دستگاه های ذیربط در حوزه های مختلف با هماهنگی ستاد امام خمینی(ره) امنیت و بازداشتگاه را تامین کند. باشکوه ترین مراسم “قانون.

سردار شریف فعال شدن کمیته های تخصصی شهید فهمیده در قالب ماموریت های محوله و استفاده از بالگردهای سپاه و نیروی هوافضای سپاه در این منطقه را از اقداماتی برای برگزاری هرچه باشکوه ترحیم امام برشمرد و گفت: سپاه با همکاری و مشارکت سایر نهادها و ارگان‌ها مأمور به‌ویژه فرماندهی انتظامی، وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک نیروهای پایور و بسیج وظیفه ایمن سازی حرم را بر عهده دارند که با استعانت از خداوند متعال به نحو مطلوبی انجام خواهد شد. و همکاری مردم شریف ایران.

وی از آغاز اقدامات سپاه و بسیج طی دو ماه گذشته در قالب قرارگاه شهید فهمیده خبر داد و افزود: آماده سازی بیمارستان ها و مراکز درمانی برای رفع نیازهای امدادی و درمانی از دیگر اقدامات سپاه برای خدمت رسانی است. خدمتی شایسته برای شیفتگان و عاشقان حضرت امام خمینی (ره) است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با زنده نگه داشتن یاد، نام، راه و آرمان های بلند امام زمان (عج) که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) در هیچ کجای دنیا بدون ایشان شناخته شده نیست، همراه با تبیین ابعاد شخصیتی وی نظام فکری امام راحل را مظهر جهاد برشمرد و تاکید کرد: برگزاری آئین های پرشور، باشکوه و پرمحتوا در سالروز رحلت امام در سراسر کشور و جهان اسلام بار دیگر زنده بودن مکتب امام را نشان خواهد داد. به ویژه در بین جوانان و امت اسلامی با دریافت رهنمودهای رهبر کبیر انقلاب در این مراسم بزرگ، رسالت و مسئولیت مهم و دشوار خود را برای ادامه راه امام خمینی (ره) و آرمان های انقلاب در شرایط بحرانی تاریخی امروز که در آن بشریت توسعه چشمگیر تاریخی و استراتژیک را درک می کند. روشن تر از قبل خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید