تلاش فراوان یزیدیان برای گرامیداشت سالگرد رحلت امام؛ مهمتر از همیشه/ «فضای شهری و جلسات توجیهی» در دستور کار شهرها قرار گیرد


ساعت: 17:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839348

عزیزی با بیان اینکه ضرورت حفظ مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) در شأن امام و ولایت یزد با توجه به نقش و جایگاه تاثیرگذار آنها در پیروزی انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در این راستا باید به این مهم توجه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، علی آکیر عزیزی معاون استاندار یزد ظهر دوشنبه در ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در یزد با بیان اینکه سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در دو سال اخیر به دلیل برگزاری مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) بود، اظهار داشت: شیوع . رنگ تاج کمتر از قبل بود، وی گفت: این موضوع طی چند سال گذشته به دلیل مصادف شدن ماه مبارک رمضان با مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) با وقفه بیشتری مواجه بوده است.

عزیزی با تاکید بر اهمیت سفرهای استانی به حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) برای پرشورتر شدن مراسم تشییع آن حضرت، افزود: بنابراین امیدواریم مسئولان کشور تصمیم خوبی در این زمینه اتخاذ کنند و از مسئولان استانی نیز انتظار می رود. همه چیز ممکن است تا این روز را تا حد امکان با شکوه بسازید.

معاون سیاسی امنیتی استاندار یزد با توجه به نقش و جایگاه تاثیرگذار امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی، لزوم حفظ مراسم بزرگداشت امام خمینی (ره) در بزرگداشت امام و ولایت یزد را برشمرد و گفت: معتقدم مراسم باشکوهی در بزرگداشت امام خمینی (ره) برگزار شود. امام و انقلاب بهتر از چند مراسم پراکنده است و مسئولان استانی باید تلاش کنند تا شاهد برگزاری مراسم باشکوهی در استان باشیم.

معاون استاندار گفت: نظر من این است که در صورت موافقت استاندار و نماینده ولی فقیه در استان در روز 14 خرداد مراسم بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی (ره) برگزار و سخنران برجسته انتخاب شود. برای مراسم.»

عزیزی گفت: دستگاه ها باید جلسات توجیهی سیره امام زمان (عج) برگزار کنند و فضای شهری مناسب را برای این ایام در نظر بگیرند و با توجه به تعطیلات در مناطق ییلاقی استان برنامه های ویژه ای تدارک ببینند. “

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید