اقدام جنجالی انتقام از حکم خبری داور بازی استقلال – تراکتورسازی

اقدام جنجالی انتقام از حکم خبری داور بازی استقلال – تراکتورسازی

دو پنالتی به سود استقلال و تکرار پنالتی دوم توسط محمدرضا اخباری برای تراکتوری‌هایی که تا دقایقی پیش رویای حذف استقلال و دومین برد در یک هفته را در سر می‌پرداختند، با عصبانیت و عصبانیت وارد فضای مجازی شدند. اعتراض خود را اعلام کردند

البته این فقط هواداران تراکتورسازی نبودند که در صفحات اینستاگرام و تلگرام علیه داور صحبت کردند. در همین لحظه بازیکنانی که یکی پس از دیگری از میکسدزون به سمت اتوبوس تیم رفته بودند در مقابل خبرنگاران قرار گرفتند و با اظهاراتی پر از اعتراض و اتهام به کوپال ناظمی به سوالات آنها پاسخ دادند.

کوپال ناظمی که داور باتجربه فوتبال ایران است این دیدار جنجالی و پرماجرا را که در چارچوب اتفاقات این دیدار بود سپری کرد و شاید باید او را مرد شماره یک این درگیری نامید. کوپال مانند بسیاری از همکارانش از خانواده داوری است و همزمان در لیگ برتر آقایان هم داوری می کرد، خواهرش هم فوتسال بانوان را قضاوت می کرد و می توان گفت از پسر خانواده موفقتر بود.

اما شاید هیچکس تصور نمی کرد که پای گلاره به بازی استقلال – تراکتور و حاشیه های عجیب آن باز شود. اما ساعتی پس از سوت پایان بازی کوپال، هواداران خشمگین تراکتورسازی به اینستاگرام گلاره ناظمی حمله کردند و عصبانیت خود را از قضاوت کوپال خالی کردند.

گلاره نظمی با بیش از 42 هزار دنبال کننده یکی از پرطرفدارترین ها در ورزش بانوان محسوب می شود.

شدت حملات اینستاگرامی این داور سرشناس فوتسال ایران به حدی بود که گلاره پس از مطلع شدن و غافلگیری کامنت های خود را بست تا پست هایی که در مقاطع مختلف و به دلایل مختلف منتشر می کرد تحت تاثیر قضاوت برادرش قرار نگیرد. .

البته گلاره و کوپال هنوز در این باره اظهار نظری نکرده اند اما هجمه ها علیه خواهر داور بازی استقلال – تراکتور همچنان در دایرکت اینستاگرام ادامه دارد تا جایی که او جرات بازکردن کامنت ها در مورد او را ندارد. نوشته ها.

دیدگاهتان را بنویسید