جام فوتبال انتقام سخت استقلال از تراکتورسازی با ادویه بازگشت/وقت اضافه؛ جذاب تر از بازی اصلی!

ساعت: 17:46
تاریخ انتشار: 1301/10/22
کد خبر: 1922447

دیدار تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی با پیروزی و رده بندی آبی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز از ساعت 15 امشب (پنجشنبه – 3 بهمن) در ورزشگاه آزادی تهران در حالی که تماشاگران خالی از سکنه بودند، در چارچوب شانزدهمین دوره رقابت های جام حذفی ایران در ورزشگاه یادبود خرمشهر به مصاف یکدیگر رفتند.

شکست 2-0 آبی پوشان هفته گذشته در تبریز برفی مقابل همین تراکتورسازی در هفته پایانی نیم فصل اول لیگ برتر، انگیزه بالایی برای شاگردان ریکاردو ساپینتو برای انتقام از بازیکنان پاکو جیمز در خانه ایجاد کرد. از این رو سرمربی پرتغالی استقلال تغییراتی را در ترکیب خود ایجاد کرد.

در نیمه اول هر دو تیم سعی در کنترل توپ و زمین داشتند تا به دروازه حریف نزدیک شوند. آبی پوشان در 1 و 2 مرحله و با اشتباهات مدافعان و دروازه بان تراکتورسازی موقعیت های خوبی داشتند تا دروازه حریف تبریزی را باز کنند اما موفق نشدند. دروازه حسینی در این نیمه نیز با تهدید مواجه شد اما در نهایت حتی یک توپ به دروازه نرسید.

همین روند در نیمه دوم و در دیداری که چندین کارت زرد نداشت ادامه یافت. استقلال و تراکتورسازی در 45 دقیقه دوم به جایی نرسیدند تا به وقت اضافه کشیده شود. در دقایق ابتدایی نیمه اول، 15 دقیقه اضافه، رضا اسدی توانست دروازه سیدحسین حسینی را باز کند و تراکتور را با یک گل پیش بیاندازد.

امیرارسلان مطهری به تیرک دروازه مقابل دروازه برخورد کرد و متاسفانه این فرصت را از دست داد تا این نیمه با برتری تراکتورسازی به پایان برسد. در دقایق پایانی وقت اضافه مهدی کایدی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که کوین یاماگا آن را به گل تبدیل کرد. سپس باز هم مدافعان تراکتور در محوطه جریمه روی مهدی کایدی خطا کردند و یک پنالتی دیگر نصیب استقلال شد.

بازیکنان آبی پوش 2 پنالتی روی کوین یاماگا زدند که داور آن را نپذیرفت. مهاجم فرانسوی برای سومین بار پشت توپ قرار گرفت و در نهایت گل برتری استقلال را به ثمر رساند تا آبی پوشان راهی مرحله یک هشتم نهایی شوند. تراکتور نیست

استقلال 2
گل: کوین یاماگا – 110 و 117

تراکتور یک
گل: رضا اسدی – 93

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، سیاوش یزدانی، صالح حردانی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، پیمان بابایی، کوین یاماگا و ارسلان مطهری.

ترکیب تراکتورسازی: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قدری، محمد آقاجانپور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد کنبری، محمدرضا عباسی و رضا اسدی.

دیدگاهتان را بنویسید