اقدام عجیب مهاجم گل گهر پس از دیدار با استقلال

اقدام عجیب مهاجم گل گهر پس از دیدار با استقلال

تیم های فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان روز گذشته در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. شاگردان فرهاد مجیدی با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیدند و پرسپولیس را با اختلاف شش بر صفر مقابل صنعت نفت آبادان شکست دادند. دسته بندی شوند.

در این دیدار جنجالی هشت بازیکن و مربی کارت زرد گرفتند و چهار نفر اخراج شدند. کارشناسان داوری پس از پایان مسابقه معتقد بودند که مربیان باید از الفاظ استفاده می کردند که برخی از آنها اخراج شدند در حالی که فقط یک بازیکن از الفاظ نامناسب استفاده کرد و کارت های دیگر به دلیل اعتراض و مواردی از این دست بود.

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نیمه اول به دلیل گرفتن توپ و ممانعت از ادامه بازی و همچنین برخورد به زمین با کارت زرد جریمه شد. دومین کارت زرد او به دلیل اعتراض به پنالتی دوم استقلال بود که بیژن حیدری در ابتدا تصمیم به ادامه بازی گرفته بود. سرمربی استقلال به دلیل ورود به زمین و اعتراض کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد. با توجه به اینکه مجیدی دو کارت زرد متوالی دریافت کرد، تنها کارت قرمز او لحاظ می شود و حذف او شامل بازی هفته آینده مقابل صنعت نفت آبادان می شود اما سه کارت زرد قبلی او به قوت خود باقی است.

در دیدار شب گذشته فرزاد مجیدی نیز در صحنه درگیری فرهاد مجیدی و محمدرضا حنزاده مدافع گل گهر سیرجان وارد عمل شد و به بازیکن حریف حمله کرد. سرمربی استقلال در این صحنه کارت زرد گرفت و در نیمه دوم به دلیل اعتراض شدید به داور بازی اخراج شد. رضا آذری و علیرضا رضایی دو بازیکن نیمکت نشین استقلال نیز در این صحنه به دلیل رفتار غیرورزشی و درگیری با کارت زرد جریمه شدند.

حیدر افسری سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان نیز به دلیل ورود به زمین و اعتراض به داور با کارت قرمز جریمه شد. امیر گله نویی سرمربی این تیم نیز پس از ادامه اعتراض مقابل داور و همچنین اصرار به تماشای فیلم پنالتی دوم استقلال کارت زرد گرفت.

حواشی این بازی به همین جا ختم نشد و امین قاسمی نژاد مهاجم گل گهر پس از پایان بازی با استفاده از الفاظ ناشایست به سمت کمک داور رفت که کارت قرمز گرفت. طبق گزارش داوران به کمیسیون انضباطی، این بازیکن احتمالا با حذف دیگری مواجه خواهد شد.

همچنین مهدی تیکداری و محمدرضا حنزاده دو بازیکن گل گهر نیز در جمع خبرنگاران در خصوص داوری پس از بازی صحبت کردند و گزارش آنها به کمیته انضباطی ارجاع شود.

دیدگاهتان را بنویسید