اقدام عجیب پرسپولیس مقابل یک ستاره

اقدام عجیب پرسپولیس مقابل یک ستاره

جدایی جسورانه خلیل زاده از پرسپولیس و حضور این مدافع میانی در لیگ قطر پس از پایان دومین فصل حضورش همچنان از سوی این باشگاه مورد بررسی و پیگیری است. این حرفی است که باشگاه پرسپولیس پس از شایعاتی که در ساعات گذشته مطرح شد در تولید خود مطرح کرد.

با توجه به اینکه سوء تفاهماتی از توضیحات روز گذشته رئیس هیئت مدیره و سرپرست باشگاه در نشست خبری وجود داشت که در برخی موارد منجر به تحلیل های نادرست می شد، توضیحات تکمیلی درباره موضوع شجاع خلیل زاده برای پوشش افکار عمومی و روشن شدن موضوع. از طرفداران و رسانه ها.

در این رابطه ادعاهای آقای سید مجید صدری به هیچ وجه این موضوع را رد نمی کند و اینگونه نیست که باشگاه پرسپولیس در صورت عدم تحقق حق خود، موضوع را از طریق پیگیری های قانونی در فیفا پیگیری کند. دادگاه قضایی ورزش به دنبال خواهد داشت. ضمناً پرونده کاملی با اسناد و فاکتورهای موجود در این خصوص تهیه شده است. دلیل این امر این است که اگر تماس ها مثمر ثمر نبود، وقت خود را برای تشکیل پرونده و شکایت تلف نکنید.

البته همانطور که اعلام شد ترجیح واقعی در باشگاه به جای صرف وقت، هزینه و انرژی برای طرح شکایت است، ابتدا باید امکان مذاکره و توافق رودررو را در نظر بگیرید. یقینا حساسیت هواداران نسبت به این مشکل که گاه با اندوه عمیق و حتی عصبانیت از اتفاق رخ داده همراه است، واضح و قابل احترام برای باشگاه است و همانطور که اعلام شد از قانون باشگاه نیز اندکی نگذریم. البته این روند باید قبلا انجام می شد که ما انجام ندادیم.

در هر صورت امیدواریم انگیزه مثبتی برای توافق دوجانبه به دست آوریم، اما اگر این اتفاق تا زمانی که حسن نیت پرسپولیس مشخص نشود، هواداران با توجه به آماده بودن پرونده و لایحه مطمئن باشند به سرعت به شکایت رسیدگی خواهد شد. . البته برای جلوگیری از اتلاف سرمایه باشگاه، جلسه ای بین نمایندگان حقوقی و بین المللی در این خصوص برگزار می شود تا ظرفیت پرونده رای گیری به نفع پرسپولیس بررسی شود تا از دست ندهیم. نقطه.

دیدگاهتان را بنویسید