اقدام عجیب کره ای ها قبل از بازی با تیم ملی ایران

اقدام عجیب کره ای ها قبل از بازی با تیم ملی ایران

تیم ملی کره به زودی در دیداری سرنوشت ساز به مصاف ایران می رود. هر دو تیم پیش از این جواز حضور در جام جهانی قطر را کسب کرده اند اما از نظر تعیین تیم برتر می توان این دیدار را فینال دانست.

البته هواداران کره ای برای حمایت از کشورشان در این دیدار لحظه شماری می کنند. در همین راستا و در حالی که بسیاری برای خرید بلیت بازی با ایران هجوم آوردند، سرور متصل به سایت بلیط از کار افتاد.

در پی این اتفاق، فدراسیون فوتبال کره جنوبی با صدور بیانیه ای از هواداران عذرخواهی کرد. در این بیانیه آمده است: از هر گونه مزاحمتی که برای هواداران در رابطه با خرید بلیت بازی با ایران ایجاد شده عذرخواهی می کنیم و با توجه به ترافیک سنگینی که در این منطقه رخ می دهد، سروری را آماده کرده ایم که می تواند. فروش 120000 بلیط به طور همزمان، اما سرور در 42 دقیقه از خرید بلیط خودداری کرد زیرا 230000 نفر بلیط خریدند. از اینکه وقت ارزشمند شما را گرفتیم و شما را ناامید کردیم پوزش می طلبیم.”

البته صبح روز بعد مشکل سایت کاملا برطرف شد و به نظر می رسد تمامی بلیت های صندلی های درجه یک فروخته شده است. همچنین طبق آمار 55 هزار بلیت از 65 هزار بلیت موجود فروخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید