اقدام منفعلانه فدراسیون در هنگام واردات تجهیزات نرده / فنس کشی در بازار موجود نیست

ساعت: 17:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801018

رئیس شورای حصارکشی استان زنجان با اشاره به مشکلات شورای حصارکشی گفت: یکی از مشکلاتی که در سراسر کشور وجود دارد این است که تجهیزات نرده در بازار موجود نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد افشاری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به بازگشایی باشگاه های ورزشی و از سرگیری جذب نیرو گفت: با تعطیلی باشگاه های ورزشی برخی از ورزشکاران این رشته دیگر فعالیتی در این رشته ندارند و برخی از این ورزشکاران با تلاش و کوشش بازگشته اند.ورزشکاران این رشته ورزشی “آنها فعال هستند.

وی گفت: مدت هاست که پروژه های استعدادیابی در این رشته ورزشی را دنبال می کنیم.

رئیس شورای شمشیربازی استان زنجان گفت: به دلیل عدم حمایت مالی بخش خصوصی و تا حدودی اراده همه ورزش و جوانان استان زنجان نتوانستیم شمشیربازان زنجانی را به مسابقات شمشیربازی اعزام کنیم.

وی با اشاره به اینکه منابع DGMS محدود است و نمی توان از آنها انتظار بیشتری داشت ادامه داد: بودجه ای که توسط DGMS در اختیار هیئت شمشیربازی قرار می گیرد فقط هزینه های جاری هیئت را پوشش می دهد.

افشاری با اشاره به اینکه در استان زنجان بخش خصوصی به دنبال حمایت مالی در ورزش نیست، گفت: این یکی از مشکلات حوزه ورزش استان است.

وی با بیان اینکه رشته شمشیربازی در کل کشور مشکلی ندارد و کمبود تجهیزات وجود دارد، افزود: در این چند سال فدراسیون شمشیربازی فقط قول تجهیزات می دهد.

رئیس شورای حصارکشی استان زنجان با بیان اینکه از آنجایی که تمامی تجهیزات حصارکشی وارداتی است، همه استان ها با مشکل تجهیزاتی مواجه هستند، افزود: علیرغم اینکه استان زنجان یکی از بهترین سالن های حصارکشی را دارد، اما برای ارتقای این حوزه اقدامی نمی کنیم. اگر تعداد ورزشکاران این منطقه افزایش یابد، تجهیزات لازم برای تهیه شمشیربازان را نداریم.

وی گفت: ما به دنبال دریافت تجهیزات رایگان نیستیم. “هیچ تجهیزات شمشیربازی در بازار برای خرید وجود ندارد.”

افشاری با بیان اینکه فدراسیون شمشیربازی در این زمینه منفعل است و تجهیزات وارد نمی کند، ادامه داد: استان ها حاضرند همه هزینه ها را بپردازند اما تجهیزاتی در بازار وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه در حال راه اندازی این رشته و تجهیز باشگاه در ابهر هستیم، تاکید کرد: یکی از دغدغه های اصلی من این است که در حالی که نمی توانیم این رشته را در مرکز استان تجهیز کنیم، چگونه شهر ابهر را تجهیز کنیم.

رئیس شورای شمشیربازی استان زنجان با بیان اینکه در کل کشور ماسک و شمشیربازی وجود ندارد، گفت: 18 سال است که در این زمینه فعالیت می کنم و این مشکل همیشه وجود داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید