امام علی رحمان سالگرد ایران و تاجیکستان را تبریک می گوید

ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798751

رئیس جمهور تاجیکستان در پیامی به رئیس جمهور تاجیکستان سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امامعلی رحمان رئیس‌جمهور تاجیکستان در پیامی به حجت‌الاسلام رئیس‌جمهور کشورمان سی‌امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و گفت: ما به عزم و اراده قوی اطمینان داریم. من سعی کردم و با تلاش خالصانه و مشترک کشورها می‌توانیم روابط دو کشور را با ویژگی‌های مشترک تاریخی و فرهنگی با نتایج چشمگیرتر و به نفع مردم خود غنی کنیم.

متن پیام رئیس جمهور تاجیکستان به شرح زیر است:

جناب آقای سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب عالیرئیس جمهور محترم؛

از صمیم قلب تبریک و آرزو می کنم جدید به مناسبت سی امین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین جمهوری تاجیکستان و جمهوری اسلامی ایران، اینجانب و دولت جمهوری تاجیکستان مردم دو کشور را قبول کنید.

کشورهای ما در این دوره به به سطح برسد بالا روابط سازنده، یافتن راه‌های جدید برای تقویت همکاری‌های فراگیر و ایجاد چشم‌انداز ثمربخش برای گسترش آن، دائماً اقدامات عملی ایجاد می‌کند و از تلاش‌های مستمر دو طرف در این مسیر مهم قدردانی می‌کنیم.
تاجیکستان همیشه متعصب توسعه روزافزون روابط بین کشورهایمان در زمینه‌های مختلف با روحیه حسن تفاهم، همکاری و اعتماد، تهیه و اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها و اقدامات منسجم برای دستیابی به این اهداف.

ما با عزم و اراده قوی مطمئن هستیم من سعی کردم و با تلاش خالصانه و مشترک کشورها می‌توانیم روابط دو کشور را با ویژگی‌های مشترک تاریخی و فرهنگی با نتایج چشمگیرتر و به نفع مردم خود غنی کنیم.

امیدوارم این رویداد مهم با دستاوردهای جدید خود به روابط دو کشور دوست و برادر رنگ ببخشد.
ضمن تجديد تبريك از درگاه خداوند متعال، سلامتي و بهروزي كامل و براي ملت دوست ايران، صلح و ثبات، سلامتي و بهروزي بيش از پيش. توانا من دارم.

با احترام
من علی رحمان را دارم

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید