امتحانات نهایی دوازدهم از فردا آغاز می شود

ساعت: 13:43
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1794195

امتحانات پایه دوازدهم از فردا (پنجشنبه 2 دی ماه) آغاز و تا 26 دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بر اساس اعلام مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت آموزش وزارت آموزش و پرورش، در دی ماه 1401 آزمون دانش آموزان و بزرگسالان پایه دوازدهم، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد در شاخه نظری سال دوم عالی برگزار می شود. مدرسه سال تحصیلی 1400

در تشریفات معاینه نهایی تاکید شده است که معاینات حضوری در تمامی حوزه ها با مجوز ستاد کل کشور و رعایت کامل رویه های بهداشتی و نظارت مراقبین سلامت انجام خواهد شد.

سوالات کلاس دوازدهم طبق اعلام سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی (نامه شماره 145198 مورخ 4 آبان 1400) بر اساس برنامه درسی و وضعیت قرمز در اپیدمی های بیماری های عروق کرونر قلب و بر اساس هنر طراحی شده است. . امتحانات نهایی شهریور ماه سال تحصیلی 1399-1400.

برنامه درسی سال دوم دبیرستان را با رنگ قرمز، بارگذاری دروس و برنامه امتحانی را می توانید در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت آموزش به نشانی www.aee.medu.ir مشاهده کنید.

دانش آموزان توجه داشته باشند که استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل الکترونیکی (تلفن همراه، ساعت هوشمند و …) و وسایل حافظه در آخرین جلسه امتحان تخلف محسوب می شود.

مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت آموزش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: آزمون‌های دوره اول و دوم متوسطه به صورت حضوری و بر اساس آیین‌نامه آموزش و سنجش مصوب آموزش عالی برگزار می‌شود. شورا. کرونا قرمز است، استثنائاً و با تایید آموزش و پرورش محلی، دانش‌آموزان طبق دستورالعمل ارزیابی عملکرد تحصیلی خود در زمان شیوع بیماری عروق کرونر قلب ارزیابی می‌شوند.

همچنین آزمون داوطلبان آزاد و گروه دوازدهم که در برخی از دروس خرداد و شهریور مردود شده اند، طبق برنامه زمانی اعلام شده و به صورت حضوری در حوزه های امتحانی سراسر کشور با رعایت کامل ضوابط بهداشتی از دوم دی ماه آغاز می شود. . اتفاق خواهد افتاد.

در این آزمون ها از انواع سؤالات (تشریحی، پاسخ کوتاه، چهارگزینه ای و …) استفاده می شود و نتیجه منفی ندارد. آزمون بزرگسالان پایه نهم، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد نیز به صورت هماهنگ استانی، حضوری و با رعایت کامل مقررات بهداشتی انجام می شود.

نحوه سنجش پیشرفت تحصیلی در دوره های مختلف آموزشی و بخشنامه برگزاری امتحانات پایه دوازدهم دی ماه 1400 در پایگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و نظارت بر کیفیت آموزش aee.medu.ir قابل مشاهده است. لذا از معلمان، دانش آموزان و اولیای آنان تقاضا می شود اخبار و اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش را تنها از درگاه اطلاع رسانی این وزارتخانه پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید